ANKARA ÇIKIŞLI KAPADOKYA TURU (1 GECE 2 GÜN)ANKARA ÇIKIŞLI KAPADOKYA TURU (1 GECE 2 GÜN)ANKARA ÇIKIŞLI KAPADOKYA TURU (1 GECE 2 GÜN)
 EN İYİ FİYAT

ANKARA ÇIKIŞLI KAPADOKYA TURU (1 GECE 2 GÜN)


  • Balon Turu veya Balon İzleme
  • Lüks ulaşım
Rengarenk bitki örtüsü ile kimi zaman bir harikalar diyarını, kurak ve çorak görüntüsü ile kimi zaman bir çölü, dünyanın hiç bir yerinde bulunmayan peribacaları ile kimi zaman bir gezegeni hatırlatan görselliği ile Kapadokya'ya Güzel Atlar Diyarına gidiyoruz...

BÖLGENİN EN İYİ REHBERLERİ

HEM TARİH-KÜLTÜR HEM DOĞA turları bir arada.

BÖLGENİN EN İYİ REHBERLERİ

KREDİ KARTLARINA TAKSİT İMKANI

SADECE %25 ÖN ÖDEME İLE HEMEN YERİNİZİ AYIRTABİLİRSİNİZ.

TUR PROGRAMI

Broşür İndir
1.
Gün
1.GÜN GECE YOLCULUĞU

21:30 Mecidiyeköy Meydan

22:00 Kadıköy Evlendirme Dairesi Önü

22:10 Bostancı Köprüsü Altı

22:20 Kartal Köprüsü Altı

22:30 Pendik Köprüsü Altı

22:40 Çayırova Mc Donalds Önü

22:50 Gebze Center Önü

23:20 İzmit Halkevi Durağı (Asya Otel Karşısı)

23:59 Sakarya Alpet Önü (Otogar Yanı)

00.45 Düzce T7 Petrol Durağı

02.15 Bolu Otogar Önü

03.45 Ankara AŞTİ Önü



Konaklama: GİDİŞ
2.
Gün
Kapadokya
PANORAMİK TUZ GÖLÜ
IHLARA VADİSİ
DERİNKUYU YERALTI ŞEHRİ
PAŞABAĞLARI
DEVELİ VADİİ
ÜÇ GÜZELLER PERİBACALARI
ÇANAK & ÇÖMLEK ATÖLYESİ
ÜRGÜP
AVANOS
GÜVERCİNLİK VADİSİ-AŞK VADİSİ

Gece yolculuğunun ardından ,Tuz Gölü’nü panoramik olarak görüyoruz. Ağaçlı Tesisinde alacağımız kahvaltının ardından , Kapadokya’da ilk durağımız Melendiz Irmağının oluşturduğu, içerisinde güvercinlikler ve kaya kiliselerininde bulunduğu 14 km uzunluğundaki Ihlara Vadisi Ihlara Vadisi.İçinde yapacağımız yürüyüş esnasında Ağaç Altı Kilisesi ve Yılanlı Kiliseyi de görüyoruz. İkinci durağımız; düşman baskınlarından kaçan binlerce kişinin, aylarca yaşayabileceği bir mühendislik harikası olan Derin Kuyu Yeraltı Şehri olacak. (Kaymaklı Yeraltı Şehri veya Özkonak Yeraltı Şehri). İnsanların yerin altında yaptıkları bu ilginç şehri gezerken hayranlığınızı gizleyemeyeceksiniz. Yeraltı kentinin hemen ardından Uçhisar istikametine doğru yol alıyoruz. Güvercinlik Vadisi ve Uçhisar Kalesi'nin fotoğrafını çekip öğle yemeğimiz için kaya oyma bir mekâna varıyoruz. Burada Kapadokya’nın meşhur pastırmalı kuru fasulyesini ve testi kebabını tatma imkânı buluyoruz. Otantik mekânda alacağımız yemeğin ardından çanak-çömleği ile meşhur Avanos’a gidiyoruz. Avanos’ta Kızılırmak’ı görüp, Kızılırmak’ın çamurundan yapılan çanak-çömleklere dair bilgi alıyoruz. Sonrasında çok başlı peribacalarının en güzel örneklerini göreceğiniz Paşabağ’da (Keşişler Vadisi) fotoğraf molası veriyoruz. Paşabağ’da peribacaları arasında dolaşıp fotoğraflar çektikten sonra ilginç peribacası oluşumlarını içerisinde barındıran, adını da deve şeklindeki peribacasından alan Develi Vadi(Dervent Vadisi) gezisini yapıyoruz. Ürgüp içinde yapacağımız panoramik tur sonrası Asmalı Konağı da dışardan görüp Şarap Mahzenlerini ve Kapadokya’nın lezzetli şaraplarını tatma imkânı buluyoruz. Günün sonunda ise Şapkalı Peribacalarının ve Kapadokya’nın simgesi olan Üç Güzeller Peri Bacalarını görüyoruz. Gezilerimizin bitiminde otelimize yerleşiyoruz. Akşam yemeği ve konaklama otelimizde.

Dileyen misafirlerimizle akşam yemeğinden sonra otelden ayrılarak Türk Gecesi programına katılacağız. ( Ekstra )




Konaklama: KAPADOKYA
3.
Gün
Kapadokya
BALON TURU
ASMALI KONAK
GÖREME AÇIK HAVA MÜZESİ
TAŞ ATÖLYESİ
KAYA KİLİSELERİ
HACI BEKTAŞ-İ VELİ TÜRBESİ VE MÜZESİ
ÇİLEHANE

Dileyen misafirlerimiz ekstra olarak balon turuna katılabilirler (ekstra 50 TL)

Bu turumuzda balonların kalkış anından izlemeye başlayarak balonların havadaki muhteşem görüntülerini fotoğraflayabiliyoruz. Birbirinden güzel fotoğraflar yakalayacağımız bu tur balon uçuşları bitene kadar devam edecektir.Otelde alacağımız açık büfe sabah kahvaltısı sonrasında valizlerimizle birlikte otelden ayrılıyoruz. İlk olarak Kuvars grubunda yer alan Akik'in bir alt türü olan Onyx taşının özellikeri ve işlenişlerine dair bilgiler almak için Sayan Onyx Taş Atölyesine gidiyoruz. Onyx Taş Atölyesinden sonra eski adı Korama olan Göreme Vadisi içindeki Göreme Açık Hava Müzesi’ni geziyoruz. Kaya kiliseleri (Elmalı, Yılanlı, Çarıklı Kiliseleri), yemekhane, mutfak, kiler ve İncil’in baştan sona resmedildiği Tokalı Kilisesi müzede göreceğimiz yerler arasında olacak. Göreme Açık Hava Müzesi gezisinin ardından Horasan’da dünyaya gelen,13.yy’dan bugüne evrensel görüşleriyle her kesimi kucaklayan, Yeniçerilerin de Piri, Hacıbektaş-ı Veli’nin Türbesinin bulunduğu Hacıkbektaş ilçesine gidiyoruz. Hacı Bektaşı Veli türbesi ve Çilehaneyi gezip dönüş yoluna çıkıyoruz.

Bir başka GEZİ EKSPRESİ organizasyonunda buluşmak üzere sizleri aldığımız noktalarda bırakarak vedalaşıyoruz.



Konaklama: DÖNÜŞ

EK BİLGİLER

Konaklamalı turlarımız yarım pansiyon olup (sabah kah. ve akşam yemeği dahil) öğle yemekleri extradır.

Turlar da kullanılacak araçlar kişi sayısına göre belirlenmektedir.

Çocuk indirimleri 2 yetişkin yanında ve yalnızca 1 çocuk için kullanılır.

Rehberimiz programı tamamen gercekleştirmek kaydı ile programın seyrinde değişiklik yapabilir.

Konaklama bölgelerinde ve otellerde yoğunluğa bağlı olarak aynı kategoride veya daha ustu olmak kaydı ile değişiklik yapılabilir.

Otobüsler ; 15 + 1 koltuklandırma, Abs,Asr, Klimalı, Ses sistemi, 15 Lcd Tv, Soğutucudolap, Sıcak su ünitesi - . MERCEDES SPRİNTER – VOLKSWAGEN CRAFTER

27 kişiye kadar lüks Isuzu Novo – Isuzu Turkuaz - Otokar Sultan

31 kişiye kadar lüks Otokar SultanMaxi

46-54 kişi MercedesTravego –Tourismo , Man Fortuna ,Neoplan Tourliner-Cityliner











AKTİVİTE DETAYLARI
AKTİVİTE KODU:
#19
LOKASYON:
Anadolu
ULAŞIM
Otobüs   
BULUŞMA:
21:30 Mecidiyeköy Meydan 22:00 Kadıköy Evlendirme Dairesi Önü 22:10 Bostancı Köprüsü Altı 22:20 Kartal Köprüsü Altı 22:30 Pendik Köprüsü Altı 22:40 Çayırova Mc Donalds Önü 22:50 Gebze Center Önü 23:20 İzmit Halkevi Durağı (Asya Otel Karşısı) 23:59 Sakarya Alpet Önü (Otogar Yanı) 00.45 Düzce T7 Petrol Durağı 02.15 Bolu Otogar Önü 03.45 Ankara AŞTİ Önü
İPTAL POLİTİKASI:
HİZMET SÖZLEŞMESİ ŞARTLARI: 1- TARAFLAR: Bir taraftan [KurumBilgileri.adres] adresinde bulunan [KurumBilgileri.unvan] (kısaca ACENTA olarak anılacaktır) ile diğer taraftan, [Tur.Konuk_Adres] adresinde ikamet eden [Tur.Musteri_Ad_Soyad] & tur / hizmetten faydalanacak olan kişiler (Kısaca Müşteri olarak anılacaktır) aşağıda belirtilen hususlarda tam bir anlaşmaya varmışlardır. İş bu sözleşmede yazılı olmayan hususlarda 1618 sayılı Kanun ve buna bağlı olarak çıkarılan Yönetmelikler, Tüzük Ve Genelgeler, Tebliğ ve Çizelgeler, 2634 S.K., IATA, IHA, UFTAA Konvansiyon Hükümleri ile uluslararası özel ve resmi sözleşmeler tatbik olunacaktır. A - Kayıt anında toplam tur hizmet bedelinin en az %35'i, kalan bakiyenin ise turun başlamasından en geç 7 gün önce ödenmesi gerekmektedir. Anılan süreler içinde belirtilen ödemelerin yapılmaması halinde yapılan rezervasyon iptal edilerek, toplam hizmet bedelinin %35'i cayma tazminatı olarak tüketiciye fatura edilir. B - Promosyon, İndirimli, Özel Ürün hizmet satın alan tüketici, hizmet bedelinin tamamını rezervasyon tarihinde ödemekle yükümlüdür. Özel ürün ve hizmetlerde bakiyenin hizmetin başlamasından en geç 60 gün önce ödenmesi gerekmektedir. Cayma tazminatı 1/A maddesi ile aynıdır. 2- İPTAL VE DEVİR: A - Acente, gerekli tüm özeni göstermiş olmasına rağmen gezinin başlamasına veya devamına engel teşkil eden; kesin kayıtların gerekli yolcu sayısına ulaşmaması ve/veya olumsuz hava koşulları, yol engeli, grev, terör, sis, savaş ihtimali, öngörülemez teknik hususlar ile bu ve benzeri tüm mücbir sebeplerden dolayı geziyi iptal edebilir veya erteleyebilir. Bu durumda tüketicinin herhangi bir tazminat hakkı yoktur. B - Tüketici, hizmetin başlamasına 30 Gün kalaya kadar iptal talep ettiğinde ödediği bedelin tamamı kendisine iade edilir. Tüketici, hizmetin başlamasından 30-7 gün evvel sözleşmeyi iptal etmesi halinde gezi bedelinin %35'sini, 7 günden az bir süre kala ise tamamını Acenteye ödemeyi kabul ve taahhüt eder. Tüketici tarafından yapılan tarih değişiklikleri iptal hükmündedir. C - Promosyonlu/İndirimli ürünlerde tüketici satın almış olduğu ürüne ait iptal-değişiklik hakkına sahip değildir. C1 - (Özel Madde) – Erken Rezervasyon İndirimli, Promosyon ve Uçakla Özel Ürün sınıfında olan tur programlarında iptal-değişiklik hakkı yoktur. D - Özel ürünlerde, hizmetin başlamasına 60 gün kalaya kadar yapılan iptallerde, tüketiciye o ana kadar ödediği ücretinin tamamı iade edilir. Tüketici, gezinin başlamasından 59-31 gün önce sözleşmeyi iptal etmesi halinde gezi bedelinin %25'ini, 30-15 gün önce sözleşmeyi iptal etmesi halinde gezi bedelinin %50'sini, 14-07 gün önce sözleşmeyi iptal etmesi halinde gezi bedelinin %75'ini 7 günden az bir süre kala ise tamamını Acente'ye ödemeyi kabul ve taahhüt eder. E - Tüketici, kendisinin veya birinci derecede akrabalarının tur dönemine denk gelen 10 günlük mutat iştigaline engel rahatsızlıklarını, tam teşekküllü devlet hastanesinden alınacak resmi raporla veya ölüm halinde bunun belgelenmesi koşuluyla, hizmet için ödediği tutar kendisine iade edilir. Bu halde rapor ve belgeler hizmetin başlangıcından önce ibraz edilecektir. Bu durumun tur hizmetinin devamı sırasında gerçekleşmesi halinde mazeret, Tüketicinin turdan ayrılma tarihinden itibaren en fazla 1 (bir) gün içinde Acenteye belgesiyle birlikte sunulmalıdır. F - Tüketicinin başlangıcını kaçırdığı hizmete iştirak edeceğini yazılı olarak bildirmemesi durumunda; Acente, Tüketici adına yapılmış tüm rezervasyon ve hizmetleri, hizmetin başlangıç tarihinden itibaren 24 saat sonra iptal etme hakkına sahiptir. Bu gibi iptallerde Tüketiciye herhangi bir ücret iadesi yapılmaz. G - Acente gerekli gördüğü durumlarda Tüketiciye bildirmek kaydıyla ilan ettiği veya kayıt aldığı turları hizmetin başlamasından evvel kısmen veya tamamen iptal edebilir. Aynı sürede veya hizmet sırasında acente hizmet kapsamındaki otel isimlerini, ulaşım araçları ile bunların hareket yerlerini, programda belirtilmiş ve gezilecek yer olarak gösterilmiş yerlerin ziyaret sıralarını değiştirebilir. Tüketici bu değişiklik ve iptalleri haklı nedenlerle kabul etmediği takdirde, rezervasyonunu iptal edip tüketilmeyen hizmet bedellerini iade alma hakkına sahiptir. 3- GENEL HÜKÜMLER: A - Bagaj ve içeriği ile ilgili her türlü sorumluluk sahibine aittir. Tüketici seyahat edeceği aracın ve konaklayacağı tesisin tabi olduğu mevzuat ve teamüllere uymakla mükelleftir. B - Sağlayıcının kusurundan kaynaklanan bagaj kaybı veya hasarı durumlarında; Tüketicinin sağlayıcıya kayıp veya hasar TUTANAĞI düzenlettirmesi halinde bagajın içinde bulunan eşyaların maddi ve manevi değeri ile sair vasıf ve özellikleri gözetilmeksizin, toplam hizmet bedeli içinde ulaşıma isabet eden kısmının ½'si, kaybolan eşya ve valizin maddi ve manevi tazminatı olarak, Acente tarafından tüketiciye ödenir. Acente, kendisine yazılı olarak kıymetleri ile birlikte deklare edilerek teslim alınmış eşyanın her türlü kaybından, hasarından ve çalınmasından, en çok turun ulaşım bedeli kadar sorumludur. C - Satın alınan hizmete VİZE İŞLEMLERİ ve HİZMETLERİ dâhil değildir. Katılacakları tura ait ülkelere vizesi olduğunu beyan eden veya vize işlemlerini bizzat takip edeceğini beyan eden müşteri, vize işlemlerinin gerçekleşmesini ileri sürerek sözleşmeyi fes edemez sorumluluk müşteriye aittir. Yine acente aracılığı ile vize işlemlerini yapan misafirler için ilgili konsolosluğun vize reddi vermesi ya da vize süresini tur süresinden az vermesi durumunda sorumluluk müşteriye aittir, acentanın hiçbir sorumluluğu yoktur. D - Acente, sözleşme konusu hizmetin başlangıcından sonra ortaya çıkan mücbir sebepler ve Tüketiciden kaynaklanan durumlar ile üçüncü kişilerin şahsi sorumluluklarından kaynaklanan hallerde sorumlu değildir. Sorumluluğu dâhilindeki hallerde, Tüketici aleyhine olan değişiklikleri TÜRSAB Doğu Anadolu BTK Çizelgesi hükümleri uyarınca Tüketici bedel veya hizmet iadesi şeklinde tazmin edebileceği gibi aynı zamanda fiyata dâhil olmayan ve hizmet esnasında Tüketiciye verilen ek ve/veya alternatif düzenlemeler ile de telafi yoluna gidebilir. Ek veya ikame hizmetlerin Tüketici tarafından alınıp kullanılmış veya tüketilmiş olması Tüketicinin bedel iadesi ve tazminat haklarını ortadan kaldırır. E - Tüketici; rehber, tesis, acente, ulaşım aracı yetkilileri ile sigorta şirketinin satın alınan hizmetle ilgili bildirdiği kurallara uyacağını, üçüncü kişilerin can, mal güvenliği ve huzuruna saygı duyacağını aksi takdirde hizmeti haklı nedenle alamayacağını ve hizmeti iade hakkının bulunmadığını kabul eder. F - Tüketicinin, ifa edilen hizmetin kusurlu olduğundan bahisle alınan hizmeti sonlandırması halinde, Acente yetkilisine ve konakladığı otele sona erme sebeplerini yazılı olarak bildirmek zorundadır. Aksi halde hizmeti alıp kullanmış sayılır. G - Tüketicinin şikâyetçi olduğu hususları hizmetin ifası sırasında yazılı olarak Acente'ye bildirmesi iyi niyetli tüketicinin işbirliği yapma ve özenli davranma borcudur. H - Sözleşmede imzası bulunmayan ancak sözleşmeye konu hizmete katılan tüketici(ler), kendi adlarına kayıt yaptırmakla görevlendirdikleri tüketicilerin, bu Sözleşmeyi okuyup imzalaması ile sözleşme hükümlerini kabul ve taahhüt etmiş sayılırlar. Acente'nin sözleşmede imzası bulunan tüketici(ler)ye ödemiş olduğu fazla miktar ya da hizmet bedelinin tahsili için diğer tüketicilere rücu hakkı saklıdır. I - Yabancı ülke girişlerinde, giriş izni yetkisi o ülkenin pasaport polisine aittir ve herhangi bir geçerli neden göstermeksizin vize olsun olmasın, ülkeye giriş izni vermeyebilir. Acente bu durumdan sorumlu tutulamaz. J - Paket tur hizmeti satın alındığı takdirde, paket turun eksik veya hiç ifa edilememesi halleri yasa gereğince sigorta ile teminat altına alınmıştır. Teminat kapsamı paket tur bedeliyle sınırlıdır. K - Tüketici dilerse paket tur hizmeti başlamadan evvel kaza ve hastalık halinde çıkış noktasına dönüş masraflarını, her türlü kazadan doğan zarar ile tedavi masraflarını sigortalatabilir. L - Acentenin Sözleşmeye Kısmen ya da tamamen uymaması hallerinde ödenecek tazminatın hesaplanmasında TÜRSAB KÜTAHYA ÇİZELGESİ maddeleri uygulanır. M - Satın alınan hizmet ERKEN REZERVASYON İNDİRİMLİ / PROMOSYON / UÇAKLA ÖZEL ürün kapsamındadır. 4 -DİĞER HÜKÜMLER: 1- Programlarda yazılı uçuş saatleri belirtilen Havayollarından alınmıştır. uçak saatlerinde olabilecek değişiklikten, rötardan, grev ve fors majör (deprem, iç savaş, terör alarmı, doğal afet vb.) durumlar yüzünden uçuş iptallerinden sorumlu değildir. 2- Rehber; hava, yol ve konaklama şartlarına uygun olarak, turda değişiklik yapma hakkına sahiptir. 3- Hava şartlarından ve farklı nedenlerden dolayı programda yazdığı halde gerçekleştirilemeyen turdan GEZİ ESKPRESİ sorumlu tutulamaz. 4- Otellerde aynı standartlarda olmak koşulu ile GEZİ EKSPRESİ değişiklik yapma hakkına sahiptir. 5- Çocuk indirimleri 2 yetişkin ile birlikte konaklamak şartı ile gerçekleştirilir. 6- Turlarda müze ve ören yeri girişleri için MÜZEKART alarak giriş ücretleri masraflarınızı en aza indirebilirsiniz. 7- Turların kalkış tarihinden en az 48 saat evvel, tur kalkış saati, rehber telefonu, tekrar teyit edilir. 8- Tur programı, GEZİ EKSPRESİ Tur Kayıt Formu maddeleri bir bütündür. 9- Turlarımızda zorunlu seyahat sigortası yapılmaktadır. Doğum Tarihi ve T.C. Kimlik Numarası ibrazı şarttır. 10- Rezervasyon esnasında, kimliğinizde yazılı olan isim ve soy isminizi doğru ve açık olarak kayıt görevlimize bildiriniz. Havaalanında check-in esnasında isim ve soyisim kaynaklanan problemden GEZİ EKSPRESİ sorumlu değildir. 11- Yeterli sayıda çoğunluk sağlanmadığında, turu 1 gün önceden haber vermek kaydı ile iptal hakkı GEZİ EKSPRESİ’ de saklıdır. Turun iptali durumunda GEZİ EKSPRESİ iptali bizzat bildirmek zorundadır. 12- Araçta, uçakta ve tesislerde kaybolan eşyalardan, seyahat esnasında yapacak olduğunuz alışverişlerden ve sonrasında aldığınız ürünlerle ilgili doğabilecek şikâyetlerden GEZİ EKSPRESİ kesinlikle sorumlu değildir. Değerli olduğunuzu düşündüğünüz eşyalarınızı araçlarda bırakmayınız. GEZİ EKSPRESİ BİTLİS SOLMAZ TURİZM TURZ. VE SEYEHAT NAK. PET. TEKSTİL SAN. TİC. LTD. ŞTİ. (SOLMAZ TURİZM) tarafından satışa sunulan Paket Tur, Ürün, Hizmet ve Kampanyalar hakkında, vermiş olduğumuz iletişim bilgileri üzerinden bizimle iletişime geçilmesini istiyorum ve onaylıyorum. GÜNCELLENME TARİHİ : 01.04.2022 tarihinde güncellenmiştir. Güncelleme tarihinden önceki sirküleri geçersiz kılar. 1- TARAFLAR: Bir taraftan [KurumBilgileri.adres] adresinde bulunan [KurumBilgileri.unvan] (kısaca ACENTA olarak anılacaktır) ile diğer taraftan, [Tur.Konuk_Adres] adresinde ikamet eden [Tur.Musteri_Ad_Soyad] & tur / hizmetten faydalanacak olan kişiler (Kısaca Müşteri olarak anılacaktır) aşağıda belirtilen hususlarda tam bir anlaşmaya varmışlardır. İş bu sözleşmede yazılı olmayan hususlarda 1618 sayılı Kanun ve buna bağlı olarak çıkarılan Yönetmelikler, Tüzük Ve Genelgeler, Tebliğ ve Çizelgeler, 2634 S.K., IATA, IHA, UFTAA Konvansiyon Hükümleri ile uluslararası özel ve resmi sözleşmeler tatbik olunacaktır. A - Kayıt anında toplam tur hizmet bedelinin en az %35'i, kalan bakiyenin ise turun başlamasından en geç 7 gün önce ödenmesi gerekmektedir. Anılan süreler içinde belirtilen ödemelerin yapılmaması halinde yapılan rezervasyon iptal edilerek, toplam hizmet bedelinin %35'i cayma tazminatı olarak tüketiciye fatura edilir. B - Promosyon, İndirimli, Özel Ürün hizmet satın alan tüketici, hizmet bedelinin tamamını rezervasyon tarihinde ödemekle yükümlüdür. Özel ürün ve hizmetlerde bakiyenin hizmetin başlamasından en geç 60 gün önce ödenmesi gerekmektedir. Cayma tazminatı 1/A maddesi ile aynıdır. 2- İPTAL VE DEVİR: A - Acente, gerekli tüm özeni göstermiş olmasına rağmen gezinin başlamasına veya devamına engel teşkil eden; kesin kayıtların gerekli yolcu sayısına ulaşmaması ve/veya olumsuz hava koşulları, yol engeli, grev, terör, sis, savaş ihtimali, öngörülemez teknik hususlar ile bu ve benzeri tüm mücbir sebeplerden dolayı geziyi iptal edebilir veya erteleyebilir. Bu durumda tüketicinin herhangi bir tazminat hakkı yoktur. B - Tüketici, hizmetin başlamasına 30 Gün kalaya kadar iptal talep ettiğinde ödediği bedelin tamamı kendisine iade edilir. Tüketici, hizmetin başlamasından 30-7 gün evvel sözleşmeyi iptal etmesi halinde gezi bedelinin %35'sini, 7 günden az bir süre kala ise tamamını Acenteye ödemeyi kabul ve taahhüt eder. Tüketici tarafından yapılan tarih değişiklikleri iptal hükmündedir. C - Promosyonlu/İndirimli ürünlerde tüketici satın almış olduğu ürüne ait iptal-değişiklik hakkına sahip değildir. C1 - (Özel Madde) – Erken Rezervasyon İndirimli, Promosyon ve Uçakla Özel Ürün sınıfında olan tur programlarında iptal-değişiklik hakkı yoktur. D - Özel ürünlerde, hizmetin başlamasına 60 gün kalaya kadar yapılan iptallerde, tüketiciye o ana kadar ödediği ücretinin tamamı iade edilir. Tüketici, gezinin başlamasından 59-31 gün önce sözleşmeyi iptal etmesi halinde gezi bedelinin %25'ini, 30-15 gün önce sözleşmeyi iptal etmesi halinde gezi bedelinin %50'sini, 14-07 gün önce sözleşmeyi iptal etmesi halinde gezi bedelinin %75'ini 7 günden az bir süre kala ise tamamını Acente'ye ödemeyi kabul ve taahhüt eder. E - Tüketici, kendisinin veya birinci derecede akrabalarının tur dönemine denk gelen 10 günlük mutat iştigaline engel rahatsızlıklarını, tam teşekküllü devlet hastanesinden alınacak resmi raporla veya ölüm halinde bunun belgelenmesi koşuluyla, hizmet için ödediği tutar kendisine iade edilir. Bu halde rapor ve belgeler hizmetin başlangıcından önce ibraz edilecektir. Bu durumun tur hizmetinin devamı sırasında gerçekleşmesi halinde mazeret, Tüketicinin turdan ayrılma tarihinden itibaren en fazla 1 (bir) gün içinde Acenteye belgesiyle birlikte sunulmalıdır. F - Tüketicinin başlangıcını kaçırdığı hizmete iştirak edeceğini yazılı olarak bildirmemesi durumunda; Acente, Tüketici adına yapılmış tüm rezervasyon ve hizmetleri, hizmetin başlangıç tarihinden itibaren 24 saat sonra iptal etme hakkına sahiptir. Bu gibi iptallerde Tüketiciye herhangi bir ücret iadesi yapılmaz. G - Acente gerekli gördüğü durumlarda Tüketiciye bildirmek kaydıyla ilan ettiği veya kayıt aldığı turları hizmetin başlamasından evvel kısmen veya tamamen iptal edebilir. Aynı sürede veya hizmet sırasında acente hizmet kapsamındaki otel isimlerini, ulaşım araçları ile bunların hareket yerlerini, programda belirtilmiş ve gezilecek yer olarak gösterilmiş yerlerin ziyaret sıralarını değiştirebilir. Tüketici bu değişiklik ve iptalleri haklı nedenlerle kabul etmediği takdirde, rezervasyonunu iptal edip tüketilmeyen hizmet bedellerini iade alma hakkına sahiptir. 3- GENEL HÜKÜMLER: A - Bagaj ve içeriği ile ilgili her türlü sorumluluk sahibine aittir. Tüketici seyahat edeceği aracın ve konaklayacağı tesisin tabi olduğu mevzuat ve teamüllere uymakla mükelleftir. B - Sağlayıcının kusurundan kaynaklanan bagaj kaybı veya hasarı durumlarında; Tüketicinin sağlayıcıya kayıp veya hasar TUTANAĞI düzenlettirmesi halinde bagajın içinde bulunan eşyaların maddi ve manevi değeri ile sair vasıf ve özellikleri gözetilmeksizin, toplam hizmet bedeli içinde ulaşıma isabet eden kısmının ½'si, kaybolan eşya ve valizin maddi ve manevi tazminatı olarak, Acente tarafından tüketiciye ödenir. Acente, kendisine yazılı olarak kıymetleri ile birlikte deklare edilerek teslim alınmış eşyanın her türlü kaybından, hasarından ve çalınmasından, en çok turun ulaşım bedeli kadar sorumludur. C - Satın alınan hizmete VİZE İŞLEMLERİ ve HİZMETLERİ dâhil değildir. Katılacakları tura ait ülkelere vizesi olduğunu beyan eden veya vize işlemlerini bizzat takip edeceğini beyan eden müşteri, vize işlemlerinin gerçekleşmesini ileri sürerek sözleşmeyi fes edemez sorumluluk müşteriye aittir. Yine acente aracılığı ile vize işlemlerini yapan misafirler için ilgili konsolosluğun vize reddi vermesi ya da vize süresini tur süresinden az vermesi durumunda sorumluluk müşteriye aittir, acentanın hiçbir sorumluluğu yoktur. D - Acente, sözleşme konusu hizmetin başlangıcından sonra ortaya çıkan mücbir sebepler ve Tüketiciden kaynaklanan durumlar ile üçüncü kişilerin şahsi sorumluluklarından kaynaklanan hallerde sorumlu değildir. Sorumluluğu dâhilindeki hallerde, Tüketici aleyhine olan değişiklikleri TÜRSAB Doğu Anadolu BTK Çizelgesi hükümleri uyarınca Tüketici bedel veya hizmet iadesi şeklinde tazmin edebileceği gibi aynı zamanda fiyata dâhil olmayan ve hizmet esnasında Tüketiciye verilen ek ve/veya alternatif düzenlemeler ile de telafi yoluna gidebilir. Ek veya ikame hizmetlerin Tüketici tarafından alınıp kullanılmış veya tüketilmiş olması Tüketicinin bedel iadesi ve tazminat haklarını ortadan kaldırır. E - Tüketici; rehber, tesis, acente, ulaşım aracı yetkilileri ile sigorta şirketinin satın alınan hizmetle ilgili bildirdiği kurallara uyacağını, üçüncü kişilerin can, mal güvenliği ve huzuruna saygı duyacağını aksi takdirde hizmeti haklı nedenle alamayacağını ve hizmeti iade hakkının bulunmadığını kabul eder. F - Tüketicinin, ifa edilen hizmetin kusurlu olduğundan bahisle alınan hizmeti sonlandırması halinde, Acente yetkilisine ve konakladığı otele sona erme sebeplerini yazılı olarak bildirmek zorundadır. Aksi halde hizmeti alıp kullanmış sayılır. G - Tüketicinin şikâyetçi olduğu hususları hizmetin ifası sırasında yazılı olarak Acente'ye bildirmesi iyi niyetli tüketicinin işbirliği yapma ve özenli davranma borcudur. H - Sözleşmede imzası bulunmayan ancak sözleşmeye konu hizmete katılan tüketici(ler), kendi adlarına kayıt yaptırmakla görevlendirdikleri tüketicilerin, bu Sözleşmeyi okuyup imzalaması ile sözleşme hükümlerini kabul ve taahhüt etmiş sayılırlar. Acente'nin sözleşmede imzası bulunan tüketici(ler)ye ödemiş olduğu fazla miktar ya da hizmet bedelinin tahsili için diğer tüketicilere rücu hakkı saklıdır. I - Yabancı ülke girişlerinde, giriş izni yetkisi o ülkenin pasaport polisine aittir ve herhangi bir geçerli neden göstermeksizin vize olsun olmasın, ülkeye giriş izni vermeyebilir. Acente bu durumdan sorumlu tutulamaz. J - Paket tur hizmeti satın alındığı takdirde, paket turun eksik veya hiç ifa edilememesi halleri yasa gereğince sigorta ile teminat altına alınmıştır. Teminat kapsamı paket tur bedeliyle sınırlıdır. K - Tüketici dilerse paket tur hizmeti başlamadan evvel kaza ve hastalık halinde çıkış noktasına dönüş masraflarını, her türlü kazadan doğan zarar ile tedavi masraflarını sigortalatabilir. L - Acentenin Sözleşmeye Kısmen ya da tamamen uymaması hallerinde ödenecek tazminatın hesaplanmasında TÜRSAB KÜTAHYA ÇİZELGESİ maddeleri uygulanır. M - Satın alınan hizmet ERKEN REZERVASYON İNDİRİMLİ / PROMOSYON / UÇAKLA ÖZEL ürün kapsamındadır. 4 -DİĞER HÜKÜMLER: 1- Programlarda yazılı uçuş saatleri belirtilen Havayollarından alınmıştır. uçak saatlerinde olabilecek değişiklikten, rötardan, grev ve fors majör (deprem, iç savaş, terör alarmı, doğal afet vb.) durumlar yüzünden uçuş iptallerinden sorumlu değildir. 2- Rehber; hava, yol ve konaklama şartlarına uygun olarak, turda değişiklik yapma hakkına sahiptir. 3- Hava şartlarından ve farklı nedenlerden dolayı programda yazdığı halde gerçekleştirilemeyen turdan GEZİ ESKPRESİ sorumlu tutulamaz. 4- Otellerde aynı standartlarda olmak koşulu ile GEZİ EKSPRESİ değişiklik yapma hakkına sahiptir. 5- Çocuk indirimleri 2 yetişkin ile birlikte konaklamak şartı ile gerçekleştirilir. 6- Turlarda müze ve ören yeri girişleri için MÜZEKART alarak giriş ücretleri masraflarınızı en aza indirebilirsiniz. 7- Turların kalkış tarihinden en az 48 saat evvel, tur kalkış saati, rehber telefonu, tekrar teyit edilir. 8- Tur programı, GEZİ EKSPRESİ Tur Kayıt Formu maddeleri bir bütündür. 9- Turlarımızda zorunlu seyahat sigortası yapılmaktadır. Doğum Tarihi ve T.C. Kimlik Numarası ibrazı şarttır. 10- Rezervasyon esnasında, kimliğinizde yazılı olan isim ve soy isminizi doğru ve açık olarak kayıt görevlimize bildiriniz. Havaalanında check-in esnasında isim ve soyisim kaynaklanan problemden GEZİ EKSPRESİ sorumlu değildir. 11- Yeterli sayıda çoğunluk sağlanmadığında, turu 1 gün önceden haber vermek kaydı ile iptal hakkı GEZİ EKSPRESİ’ de saklıdır. Turun iptali durumunda GEZİ EKSPRESİ iptali bizzat bildirmek zorundadır. 12- Araçta, uçakta ve tesislerde kaybolan eşyalardan, seyahat esnasında yapacak olduğunuz alışverişlerden ve sonrasında aldığınız ürünlerle ilgili doğabilecek şikâyetlerden GEZİ EKSPRESİ kesinlikle sorumlu değildir. Değerli olduğunuzu düşündüğünüz eşyalarınızı araçlarda bırakmayınız. GEZİ EKSPRESİ BİTLİS SOLMAZ TURİZM TURZ. VE SEYEHAT NAK. PET. TEKSTİL SAN. TİC. LTD. ŞTİ. (SOLMAZ TURİZM) tarafından satışa sunulan Paket Tur, Ürün, Hizmet ve Kampanyalar hakkında, vermiş olduğumuz iletişim bilgileri üzerinden bizimle iletişime geçilmesini istiyorum ve onaylıyorum. GÜNCELLENME TARİHİ : 01.04.2022 tarihinde güncellenmiştir. Güncelleme tarihinden önceki sirküleri geçersiz kılar.

TARİH VE FİYATLAR

YORUMLAR

İlk yorumu siz yapın



3 Gün
Anadolu
19

4.499TL

en düşük kişi başı

  %35 İndirim

DAHİL OLANLAR:
Ulaşım
Konaklama
Cumartesi Sabah kahvaltısı
1 Akşam yemeği
Pazar sabah kahvaltısı
Profesyonel Lisanslı Rehberlik
Acente refakatı
Zorunlu seyahat sigortası
Araç içi ikramlar
HARİÇ OLANLAR:
Öğlen yemekleri
Müze ve ören yeri giriş ücretleri (yıllık müze kart 60₺, öğrenci 30₺ 18 yaş altı, 65 yaş üstü ve öğretmenlere ücretsiz)
Balon seyri turu 75₺ (isteğe göre)