ANKARA ÇIKIŞLI/ KIBRIS TURU /3 GECE 4 GÜN/ANKARA ÇIKIŞLI/ KIBRIS TURU /3 GECE 4 GÜN/

ANKARA ÇIKIŞLI/ KIBRIS TURU /3 GECE 4 GÜN/



ANKARA ÇIKIŞLI KIBRIS TURU

KREDİ KARTINA TAKSİT İMKANI

7.000 TL ÖN ÖDEME İLE HEMEN YERİNİZİ AYRITABİLİRSİNİZ.

PEGASUS HAVAYOLLARI TARİFELİ SEFERİ İLE ANKARA GİDİŞ - DÖNÜŞ

5* ACAPULCO RESORT SPA & CASINO'DA

3 GECE 4 GÜN YARIM PANSİYON KONAKLAMA

LEFKOŞA & GAZİMAĞUSA & KAPALI MARAŞ

GİRNE & BEŞPARMAK & ŞEHİTLİKLER TURLARI DAHİL !!

TUR PROGRAMI

Broşür İndir
1.
Gün
GİRNE
 ANKARA ESENBOĞA HAVALİMANI - ERCAN HAVALİMANI - OTEL - GİRNE & MAVİ KÖŞK & BEŞPARMAK & ŞEHİTLİKLER TURU - OTEL

Ankara çıkışlı Kıbrıs Turu için sabah saat 06:00'da Ankara Esenboğa Havalimanı Dış Hatlar Terminali AJet Kontuarında bilet ve bagaj işlemlerinin yapılması ardından Dış Hatlar geçiş noktasında kimlik kontrol ve K.K.T.C giriş çıkış formunun alınması sonrasında AJet Hava Yollarına ait VF553 sefer sayılı uçağı ile saat 08:00’de Lefkoşa Ercan Havalimanı'na hareket. (Türkiye Cumhuriyeti geçerli Fotoğraflı Yeni Çipli Kimlik Kartınız ile Kıbrıs'a seyahat edebilirsiniz. Pasaport Gerekli Değildir. K.K.T.C. Seyahatlerinde Uçak Kalkış Saatinden Minimum İki Saat Öncesinde Havalimanında C.in (bilet,bagaj,kimlik kontrol) İşlemlerini Yaptırmış Olmanız Gerekmektedir.) Keyifli bir yolculuk sonrası saat 09:15'de Lefkoşa Ercan Havalimanına varış. Havalimanı işlemleri ve bagaj alımından sonra bizi bekleyen rehberimizle buluşma ve ilk olarak tura katılmak istemeyen misafirlerimizi Girne'deki otelimize bırakıyoruz. (Direkt otele geçmek isteyen misafirlerin kayıt esnasında bildirmeleri gerekmektedir. Otel'de kalacak olan misafirlerimizin odalara giriş saati 15:00'ten sonra olup, müsaitlik durumuna göre erken giriş yapılabilir.) Ardından Girne & Mavi Köşk & Beşparmak & Şehitlikler Turumuza başlıyoruz. Bu turumuza ilk olarak; 1956 yılında İtalyan asıllı rum Pablo Pavilides tarafından inşa ettirilmiş Kaçakçının Köşkü de olarak da bilinen Mavi Köşk'ü gezerek başlıyoruz. Sırlarla dolu hikâyesi ile dikkat çeken; her bir odası zengin eşyalarla ve değerli tablolarla süslenmiş, bahçesinde günah çıkarma yerleri, havuzlar, gizli geçitler, gizli kasalar yer alan köşkü gezdikten sonra Barış ve Özgürlük Anıtı, Ç 1974 Çıkartma Gemisi, Yavuz Çıkartma Plajı, Karaoğlan Oğlu Şehitliği ve Açık Hava Müzesi'nin gezilmesi. Daha sonra Girne merkez'e geçiyoruz ve Girne Yat Limanı ve Girne Kalesi'nin panoramik olarak görülmesi ardından alış veriş molası. Beşparmak Dağları eteklerinde yer alan Beylerbeyi Köyü ve dışarıdan Bellapais Manastırı'nın görülmesi sonrasında Acapulco Resort Convention Spa & Casino Otelde; Standart Kara Manzaralı Otel odalarımıza yerleşme. Akşam yemeği ve konaklama otelimizde.

Öğle Yemeği : Girne'de ekstra olarak yöresel lezzetlerin tadına bakabilirsiniz.

Akşam Yemeği : Otelimizde alınacak olup, tur ücretine dahildir.

Konaklama : İncele >>> 5* ACAPULCO RESORT SPA & CASINO 



Konaklama: GİRNE
2.
Gün
OTEL
 OTEL'DE TÜM GÜN SERBEST ZAMAN

Otelimizde alacağımız açık büfe sabah kahvaltısının ardından tüm gün serbest zaman. Denize sıfır konumda olan otelimizde; dileyen misafirlerimiz ücretsiz otel aktivitelerinden Kapalı Havuz, Türk Hamamı, Sauna, Fitness Center'dan faydalanabilirler. Akşam yemeği ve konaklama otelimizde.

Sabah Kahvaltısı : Otelimizde alınacak olup, tur ücretine dahildir.

Öğle Yemeği : Otelimizde ekstra olarak yöresel lezzetlerin tadına bakabilirsiniz.

Akşam Yemeği : Otelimizde alınacak olup, tur ücretine dahildir.

Konaklama : İncele >>> 5* ACAPULCO RESORT SPA & CASINO



Konaklama: GİRNE
3.
Gün
LEFKOŞA
 OTEL - TÜM GÜN SERBEST ZAMAN

Otelimizde alacağımız açık büfe sabah kahvaltısının ardından tüm gün serbest zaman. Denize sıfır konumda olan otelimizde; dileyen misafirlerimiz ücretsiz otel aktivitelerinden Kapalı Havuz, Türk Hamamı, Sauna, Fitness Center'dan faydalanabilirler. Akşam yemeği ve konaklama otelimizde.

Sabah Kahvaltısı : Otelimizde alınacak olup, tur ücretine dahildir.

Öğle Yemeği : Otelimizde ekstra olarak yöresel lezzetlerin tadına bakabilirsiniz.

Akşam Yemeği : Otelimizde alınacak olup, tur ücretine dahildir.

Konaklama : İncele >>> 5* ACAPULCO RESORT SPA & CASINO



Konaklama: GİRNE
4.
Gün
GİRNE
 OTEL - LEFKOŞA&GAZİMAĞUSA&KAPALI MARAŞ TURU - ERCAN HAVALİMANI - ANKARA

Otelimizde alacağımız açık büfe sabah kahvaltısının ardından odalarımızı boşaltıp, çıkış işlemlerimizi yapıyoruz ve Lefkoşa & Gazimağusa & Kapalı Maraş Turumuza başlıyoruz. Bu turumuzda ilk olarak; Boğaz Şehitliği'nin görülmesi sonrasında Lefkoşa'da Makaryos'un Sarayı (Panoramik), Barbarlık Müzesi, Girne Kapısı, Dr.Fazıl Küçük Müzesi, Yeşil Hat Sınırı, Ledra Palace (Panoramik), Selimiye Camii (Tadilat Nedeniyle Ziyarete Kapalıdır.), Büyük Han'ın görülmesi sonrasında alışveriş ve öğle yemeği molası veriyoruz. Ardından Gazimağusa’da; Venedik Sarayı Kalıntıları, Otehello Kalesi, Lala Mustafa Paşa Camii (St. Nicolas Katedrali), vatan şairi Namık Kemal Zindanı, Tarihi Petek Pastanesi görülmesi sonrasında 47 Yıl sonra ziyarete açılan Hayalet Şehir Kapalı Maraş'ı geziyoruz. Tur bitiminden sonra Ercan Havalimanına hareket. Havalimanında; bilet ve bagaj işlemlerinden sonra AJet Hava Yollarına ait VF558 sefer sayılı uçağı ile saat 21:00'da Ankara Esenboğa Havalimanı’na hareket. Keyifli bir yolculuk sonrası saat 22:20'de Ankara’ya varış.

Keyifli Bir Ankara Çıkışlı Kıbrıs Turu Ardından Bir Başka Gezi Ekspresi Organizasyonunda Buluşmak Üzere Vedalaşma.

Sabah Kahvaltısı : Otelimizde alınacak olup, tur ücretine dahildir.

5* ACAPULCO RESORT CONVENTION SPA & CASINO TANITIM

KONUM :

Girne bölgesinde denize sıfır konumda olan otelimiz; Girne merkeze 8 km mesafede, Ercan Havalimanı’na 35 km mesafede yer almaktadır.

TESİS :

Yeşil ile mavinin en güzel şekliyle buluştuğu bu özel konumdaki Аcapulco Resort Convention Spa Casino Sports, içerisinde geniş bir botanik parkı da barındıran 120.000 m2 alanı ve kendine ait özel kum plajıyla sizlere eşsiz bir tatil imkânı yaratmaktadır. Sunset Restoran, Sea Side Ala Carte Restoran, Bistro Ala Carte Restoran, Aqua Pool Bar (Yaz), Moon Rise (Yaz), Lobby Bar, Pine Court Bar, La Femme Lounge Bar, Disko Bar (Yaz)

ODA :

Acapulco Hotel, farklı tiplerdeki toplam 847 odasıyla, misafirlerine her zevke ve isteğe uygun konaklama imkânı sunmaktadır. 665 adet balkonlu otel odası, 182 adet çeşitli büyüklükte villa ile sizleri en iyi şekilde ağırlamak için özenle ve büyük bir titizlikle hazırlanmış, konforunuz için gerekli ekipmanlarla donatılmıştır. Otel Odalarında; 24 saat oda servisi, Direkt hatlı telefon, Merkezi ısıtma/soğutma, Uydu yayınlı TV, Kasa, Banyo (küvet), Balkon, Minibar (Ücretli), Saç kurutma makinesi bulunmaktadır. Villa Odalarında; 24 saat oda servisi, Direkt hatlı telefon, Split klima, Uydu yayınlı Tv, Banyo (duşakabin), Kasa, Minibar (Ücretli), Saç kurutma makinesi bulunmaktadır.

KONSEPT :

Sabah kahvaltısı ve akşam yemeği açık büfe'dir. Akşam yemeklerinde su ücretsiz olup, haricindeki tüm alkollü ve alkolsüz içecekler ücretlidir.

Kahvaltı : 07:00 - 10:00

Akşam Yemeği : 19:00 - 21:30

PLAJ & HAVUZ :

Denize sıfır konumda olan otelimize ait özel kum plaj bulunmaktadır. Plaj ve havuzlarda şezlong ve şemsiye kullanımı ücretsizdir.

ÜCRETSİZ AKTİVİTELER :

Kablosuz İnternet, Kapalı ve Açık Havuz (Yaz Dönemi), Plaj (Yaz Dönemi), Aquapark (Yaz Dönemi), Oda da Kasa, Türk Hamamı, Sauna, Fitness Center

ÜCRETLİ AKTİVİTELER :

A la Carte Restaurantlar, Soft Animasyon, Bar, Cafe, Çamaşırhane Hizmeti, Doktor, Spa Merkezi, Buhar Odası, Güzellik Merkezi, Cilt ve Vücut Bakımları, Kese, Masaj, Minibar, Oda Servisi, Lunapark (Yaz), Fun Club (Yaz), Kuaför, Doktor, Tenis Kortu (Işıklandırma), Basketbol Sahası (Işıklandırma), Casino (Giriş Ücretsizdir)

GENEL NOTLAR :

Otel konaklamaları Standart Kara Manzaralı Otel odalarında yapılacaktır. Tesise evcil hayvan kabul edilmemektedir. Dış mekan aktiviteleri hava şartlarına bağlı olarak hizmet vermektedir. Sezon içerisinde otel tarafından değişiklik gösteren aktivitelerden acentamız sorumlu tutulamaz. Odalara Giriş Saati 15:00'ten İtibaren Başlar, Çıkış Saati En Geç 11:00'dir. Otel Odalarında 2 Yetişkin veya 3 Yetişkin veya 2 Yetişkin + 2 Çocuk Konaklama Yapılır. Çocuklu Aile Konaklamalarında Çocuklara Ek Yatak Verilir. Tesiste Yaz Dönemi 01 Mayıs-31 Ekim Tarihleri Arasında'dır. 



Konaklama: YOKTUR
AKTİVİTE DETAYLARI
AKTİVİTE KODU:
#71
LOKASYON:
(Ankara çıkışlı)
İPTAL POLİTİKASI:
HİZMET SÖZLEŞMESİ ŞARTLARI: 1- TARAFLAR: Bir taraftan [KurumBilgileri.adres] adresinde bulunan [KurumBilgileri.unvan] (kısaca ACENTA olarak anılacaktır) ile diğer taraftan, [Tur.Konuk_Adres] adresinde ikamet eden [Tur.Musteri_Ad_Soyad] & tur / hizmetten faydalanacak olan kişiler (Kısaca Müşteri olarak anılacaktır) aşağıda belirtilen hususlarda tam bir anlaşmaya varmışlardır. İş bu sözleşmede yazılı olmayan hususlarda 1618 sayılı Kanun ve buna bağlı olarak çıkarılan Yönetmelikler, Tüzük Ve Genelgeler, Tebliğ ve Çizelgeler, 2634 S.K., IATA, IHA, UFTAA Konvansiyon Hükümleri ile uluslararası özel ve resmi sözleşmeler tatbik olunacaktır. A - Kayıt anında toplam tur hizmet bedelinin en az %35'i, kalan bakiyenin ise turun başlamasından en geç 7 gün önce ödenmesi gerekmektedir. Anılan süreler içinde belirtilen ödemelerin yapılmaması halinde yapılan rezervasyon iptal edilerek, toplam hizmet bedelinin %35'i cayma tazminatı olarak tüketiciye fatura edilir. B - Promosyon, İndirimli, Özel Ürün hizmet satın alan tüketici, hizmet bedelinin tamamını rezervasyon tarihinde ödemekle yükümlüdür. Özel ürün ve hizmetlerde bakiyenin hizmetin başlamasından en geç 60 gün önce ödenmesi gerekmektedir. Cayma tazminatı 1/A maddesi ile aynıdır. 2- İPTAL VE DEVİR: A - Acente, gerekli tüm özeni göstermiş olmasına rağmen gezinin başlamasına veya devamına engel teşkil eden; kesin kayıtların gerekli yolcu sayısına ulaşmaması ve/veya olumsuz hava koşulları, yol engeli, grev, terör, sis, savaş ihtimali, öngörülemez teknik hususlar ile bu ve benzeri tüm mücbir sebeplerden dolayı geziyi iptal edebilir veya erteleyebilir. Bu durumda tüketicinin herhangi bir tazminat hakkı yoktur. B - Tüketici, hizmetin başlamasına 30 Gün kalaya kadar iptal talep ettiğinde ödediği bedelin tamamı kendisine iade edilir. Tüketici, hizmetin başlamasından 30-7 gün evvel sözleşmeyi iptal etmesi halinde gezi bedelinin %35'sini, 7 günden az bir süre kala ise tamamını Acenteye ödemeyi kabul ve taahhüt eder. Tüketici tarafından yapılan tarih değişiklikleri iptal hükmündedir. C - Promosyonlu/İndirimli ürünlerde tüketici satın almış olduğu ürüne ait iptal-değişiklik hakkına sahip değildir. C1 - (Özel Madde) – Erken Rezervasyon İndirimli, Promosyon ve Uçakla Özel Ürün sınıfında olan tur programlarında iptal-değişiklik hakkı yoktur. D - Özel ürünlerde, hizmetin başlamasına 60 gün kalaya kadar yapılan iptallerde, tüketiciye o ana kadar ödediği ücretinin tamamı iade edilir. Tüketici, gezinin başlamasından 59-31 gün önce sözleşmeyi iptal etmesi halinde gezi bedelinin %25'ini, 30-15 gün önce sözleşmeyi iptal etmesi halinde gezi bedelinin %50'sini, 14-07 gün önce sözleşmeyi iptal etmesi halinde gezi bedelinin %75'ini 7 günden az bir süre kala ise tamamını Acente'ye ödemeyi kabul ve taahhüt eder. E - Tüketici, kendisinin veya birinci derecede akrabalarının tur dönemine denk gelen 10 günlük mutat iştigaline engel rahatsızlıklarını, tam teşekküllü devlet hastanesinden alınacak resmi raporla veya ölüm halinde bunun belgelenmesi koşuluyla, hizmet için ödediği tutar kendisine iade edilir. Bu halde rapor ve belgeler hizmetin başlangıcından önce ibraz edilecektir. Bu durumun tur hizmetinin devamı sırasında gerçekleşmesi halinde mazeret, Tüketicinin turdan ayrılma tarihinden itibaren en fazla 1 (bir) gün içinde Acenteye belgesiyle birlikte sunulmalıdır. F - Tüketicinin başlangıcını kaçırdığı hizmete iştirak edeceğini yazılı olarak bildirmemesi durumunda; Acente, Tüketici adına yapılmış tüm rezervasyon ve hizmetleri, hizmetin başlangıç tarihinden itibaren 24 saat sonra iptal etme hakkına sahiptir. Bu gibi iptallerde Tüketiciye herhangi bir ücret iadesi yapılmaz. G - Acente gerekli gördüğü durumlarda Tüketiciye bildirmek kaydıyla ilan ettiği veya kayıt aldığı turları hizmetin başlamasından evvel kısmen veya tamamen iptal edebilir. Aynı sürede veya hizmet sırasında acente hizmet kapsamındaki otel isimlerini, ulaşım araçları ile bunların hareket yerlerini, programda belirtilmiş ve gezilecek yer olarak gösterilmiş yerlerin ziyaret sıralarını değiştirebilir. Tüketici bu değişiklik ve iptalleri haklı nedenlerle kabul etmediği takdirde, rezervasyonunu iptal edip tüketilmeyen hizmet bedellerini iade alma hakkına sahiptir. 3- GENEL HÜKÜMLER: A - Bagaj ve içeriği ile ilgili her türlü sorumluluk sahibine aittir. Tüketici seyahat edeceği aracın ve konaklayacağı tesisin tabi olduğu mevzuat ve teamüllere uymakla mükelleftir. B - Sağlayıcının kusurundan kaynaklanan bagaj kaybı veya hasarı durumlarında; Tüketicinin sağlayıcıya kayıp veya hasar TUTANAĞI düzenlettirmesi halinde bagajın içinde bulunan eşyaların maddi ve manevi değeri ile sair vasıf ve özellikleri gözetilmeksizin, toplam hizmet bedeli içinde ulaşıma isabet eden kısmının ½'si, kaybolan eşya ve valizin maddi ve manevi tazminatı olarak, Acente tarafından tüketiciye ödenir. Acente, kendisine yazılı olarak kıymetleri ile birlikte deklare edilerek teslim alınmış eşyanın her türlü kaybından, hasarından ve çalınmasından, en çok turun ulaşım bedeli kadar sorumludur. C - Satın alınan hizmete VİZE İŞLEMLERİ ve HİZMETLERİ dâhil değildir. Katılacakları tura ait ülkelere vizesi olduğunu beyan eden veya vize işlemlerini bizzat takip edeceğini beyan eden müşteri, vize işlemlerinin gerçekleşmesini ileri sürerek sözleşmeyi fes edemez sorumluluk müşteriye aittir. Yine acente aracılığı ile vize işlemlerini yapan misafirler için ilgili konsolosluğun vize reddi vermesi ya da vize süresini tur süresinden az vermesi durumunda sorumluluk müşteriye aittir, acentanın hiçbir sorumluluğu yoktur. D - Acente, sözleşme konusu hizmetin başlangıcından sonra ortaya çıkan mücbir sebepler ve Tüketiciden kaynaklanan durumlar ile üçüncü kişilerin şahsi sorumluluklarından kaynaklanan hallerde sorumlu değildir. Sorumluluğu dâhilindeki hallerde, Tüketici aleyhine olan değişiklikleri TÜRSAB Doğu Anadolu BTK Çizelgesi hükümleri uyarınca Tüketici bedel veya hizmet iadesi şeklinde tazmin edebileceği gibi aynı zamanda fiyata dâhil olmayan ve hizmet esnasında Tüketiciye verilen ek ve/veya alternatif düzenlemeler ile de telafi yoluna gidebilir. Ek veya ikame hizmetlerin Tüketici tarafından alınıp kullanılmış veya tüketilmiş olması Tüketicinin bedel iadesi ve tazminat haklarını ortadan kaldırır. E - Tüketici; rehber, tesis, acente, ulaşım aracı yetkilileri ile sigorta şirketinin satın alınan hizmetle ilgili bildirdiği kurallara uyacağını, üçüncü kişilerin can, mal güvenliği ve huzuruna saygı duyacağını aksi takdirde hizmeti haklı nedenle alamayacağını ve hizmeti iade hakkının bulunmadığını kabul eder. F - Tüketicinin, ifa edilen hizmetin kusurlu olduğundan bahisle alınan hizmeti sonlandırması halinde, Acente yetkilisine ve konakladığı otele sona erme sebeplerini yazılı olarak bildirmek zorundadır. Aksi halde hizmeti alıp kullanmış sayılır. G - Tüketicinin şikâyetçi olduğu hususları hizmetin ifası sırasında yazılı olarak Acente'ye bildirmesi iyi niyetli tüketicinin işbirliği yapma ve özenli davranma borcudur. H - Sözleşmede imzası bulunmayan ancak sözleşmeye konu hizmete katılan tüketici(ler), kendi adlarına kayıt yaptırmakla görevlendirdikleri tüketicilerin, bu Sözleşmeyi okuyup imzalaması ile sözleşme hükümlerini kabul ve taahhüt etmiş sayılırlar. Acente'nin sözleşmede imzası bulunan tüketici(ler)ye ödemiş olduğu fazla miktar ya da hizmet bedelinin tahsili için diğer tüketicilere rücu hakkı saklıdır. I - Yabancı ülke girişlerinde, giriş izni yetkisi o ülkenin pasaport polisine aittir ve herhangi bir geçerli neden göstermeksizin vize olsun olmasın, ülkeye giriş izni vermeyebilir. Acente bu durumdan sorumlu tutulamaz. J - Paket tur hizmeti satın alındığı takdirde, paket turun eksik veya hiç ifa edilememesi halleri yasa gereğince sigorta ile teminat altına alınmıştır. Teminat kapsamı paket tur bedeliyle sınırlıdır. K - Tüketici dilerse paket tur hizmeti başlamadan evvel kaza ve hastalık halinde çıkış noktasına dönüş masraflarını, her türlü kazadan doğan zarar ile tedavi masraflarını sigortalatabilir. L - Acentenin Sözleşmeye Kısmen ya da tamamen uymaması hallerinde ödenecek tazminatın hesaplanmasında TÜRSAB KÜTAHYA ÇİZELGESİ maddeleri uygulanır. M - Satın alınan hizmet ERKEN REZERVASYON İNDİRİMLİ / PROMOSYON / UÇAKLA ÖZEL ürün kapsamındadır. 4 -DİĞER HÜKÜMLER: 1- Programlarda yazılı uçuş saatleri belirtilen Havayollarından alınmıştır. uçak saatlerinde olabilecek değişiklikten, rötardan, grev ve fors majör (deprem, iç savaş, terör alarmı, doğal afet vb.) durumlar yüzünden uçuş iptallerinden sorumlu değildir. 2- Rehber; hava, yol ve konaklama şartlarına uygun olarak, turda değişiklik yapma hakkına sahiptir. 3- Hava şartlarından ve farklı nedenlerden dolayı programda yazdığı halde gerçekleştirilemeyen turdan GEZİ ESKPRESİ sorumlu tutulamaz. 4- Otellerde aynı standartlarda olmak koşulu ile GEZİ EKSPRESİ değişiklik yapma hakkına sahiptir. 5- Çocuk indirimleri 2 yetişkin ile birlikte konaklamak şartı ile gerçekleştirilir. 6- Turlarda müze ve ören yeri girişleri için MÜZEKART alarak giriş ücretleri masraflarınızı en aza indirebilirsiniz. 7- Turların kalkış tarihinden en az 48 saat evvel, tur kalkış saati, rehber telefonu, tekrar teyit edilir. 8- Tur programı, GEZİ EKSPRESİ Tur Kayıt Formu maddeleri bir bütündür. 9- Turlarımızda zorunlu seyahat sigortası yapılmaktadır. Doğum Tarihi ve T.C. Kimlik Numarası ibrazı şarttır. 10- Rezervasyon esnasında, kimliğinizde yazılı olan isim ve soy isminizi doğru ve açık olarak kayıt görevlimize bildiriniz. Havaalanında check-in esnasında isim ve soyisim kaynaklanan problemden GEZİ EKSPRESİ sorumlu değildir. 11- Yeterli sayıda çoğunluk sağlanmadığında, turu 1 gün önceden haber vermek kaydı ile iptal hakkı GEZİ EKSPRESİ’ de saklıdır. Turun iptali durumunda GEZİ EKSPRESİ iptali bizzat bildirmek zorundadır. 12- Araçta, uçakta ve tesislerde kaybolan eşyalardan, seyahat esnasında yapacak olduğunuz alışverişlerden ve sonrasında aldığınız ürünlerle ilgili doğabilecek şikâyetlerden GEZİ EKSPRESİ kesinlikle sorumlu değildir. Değerli olduğunuzu düşündüğünüz eşyalarınızı araçlarda bırakmayınız. GEZİ EKSPRESİ BİTLİS SOLMAZ TURİZM TURZ. VE SEYEHAT NAK. PET. TEKSTİL SAN. TİC. LTD. ŞTİ. (SOLMAZ TURİZM) tarafından satışa sunulan Paket Tur, Ürün, Hizmet ve Kampanyalar hakkında, vermiş olduğumuz iletişim bilgileri üzerinden bizimle iletişime geçilmesini istiyorum ve onaylıyorum. GÜNCELLENME TARİHİ : 01.04.2022 tarihinde güncellenmiştir. Güncelleme tarihinden önceki sirküleri geçersiz kılar. 1- TARAFLAR: Bir taraftan [KurumBilgileri.adres] adresinde bulunan [KurumBilgileri.unvan] (kısaca ACENTA olarak anılacaktır) ile diğer taraftan, [Tur.Konuk_Adres] adresinde ikamet eden [Tur.Musteri_Ad_Soyad] & tur / hizmetten faydalanacak olan kişiler (Kısaca Müşteri olarak anılacaktır) aşağıda belirtilen hususlarda tam bir anlaşmaya varmışlardır. İş bu sözleşmede yazılı olmayan hususlarda 1618 sayılı Kanun ve buna bağlı olarak çıkarılan Yönetmelikler, Tüzük Ve Genelgeler, Tebliğ ve Çizelgeler, 2634 S.K., IATA, IHA, UFTAA Konvansiyon Hükümleri ile uluslararası özel ve resmi sözleşmeler tatbik olunacaktır. A - Kayıt anında toplam tur hizmet bedelinin en az %35'i, kalan bakiyenin ise turun başlamasından en geç 7 gün önce ödenmesi gerekmektedir. Anılan süreler içinde belirtilen ödemelerin yapılmaması halinde yapılan rezervasyon iptal edilerek, toplam hizmet bedelinin %35'i cayma tazminatı olarak tüketiciye fatura edilir. B - Promosyon, İndirimli, Özel Ürün hizmet satın alan tüketici, hizmet bedelinin tamamını rezervasyon tarihinde ödemekle yükümlüdür. Özel ürün ve hizmetlerde bakiyenin hizmetin başlamasından en geç 60 gün önce ödenmesi gerekmektedir. Cayma tazminatı 1/A maddesi ile aynıdır. 2- İPTAL VE DEVİR: A - Acente, gerekli tüm özeni göstermiş olmasına rağmen gezinin başlamasına veya devamına engel teşkil eden; kesin kayıtların gerekli yolcu sayısına ulaşmaması ve/veya olumsuz hava koşulları, yol engeli, grev, terör, sis, savaş ihtimali, öngörülemez teknik hususlar ile bu ve benzeri tüm mücbir sebeplerden dolayı geziyi iptal edebilir veya erteleyebilir. Bu durumda tüketicinin herhangi bir tazminat hakkı yoktur. B - Tüketici, hizmetin başlamasına 30 Gün kalaya kadar iptal talep ettiğinde ödediği bedelin tamamı kendisine iade edilir. Tüketici, hizmetin başlamasından 30-7 gün evvel sözleşmeyi iptal etmesi halinde gezi bedelinin %35'sini, 7 günden az bir süre kala ise tamamını Acenteye ödemeyi kabul ve taahhüt eder. Tüketici tarafından yapılan tarih değişiklikleri iptal hükmündedir. C - Promosyonlu/İndirimli ürünlerde tüketici satın almış olduğu ürüne ait iptal-değişiklik hakkına sahip değildir. C1 - (Özel Madde) – Erken Rezervasyon İndirimli, Promosyon ve Uçakla Özel Ürün sınıfında olan tur programlarında iptal-değişiklik hakkı yoktur. D - Özel ürünlerde, hizmetin başlamasına 60 gün kalaya kadar yapılan iptallerde, tüketiciye o ana kadar ödediği ücretinin tamamı iade edilir. Tüketici, gezinin başlamasından 59-31 gün önce sözleşmeyi iptal etmesi halinde gezi bedelinin %25'ini, 30-15 gün önce sözleşmeyi iptal etmesi halinde gezi bedelinin %50'sini, 14-07 gün önce sözleşmeyi iptal etmesi halinde gezi bedelinin %75'ini 7 günden az bir süre kala ise tamamını Acente'ye ödemeyi kabul ve taahhüt eder. E - Tüketici, kendisinin veya birinci derecede akrabalarının tur dönemine denk gelen 10 günlük mutat iştigaline engel rahatsızlıklarını, tam teşekküllü devlet hastanesinden alınacak resmi raporla veya ölüm halinde bunun belgelenmesi koşuluyla, hizmet için ödediği tutar kendisine iade edilir. Bu halde rapor ve belgeler hizmetin başlangıcından önce ibraz edilecektir. Bu durumun tur hizmetinin devamı sırasında gerçekleşmesi halinde mazeret, Tüketicinin turdan ayrılma tarihinden itibaren en fazla 1 (bir) gün içinde Acenteye belgesiyle birlikte sunulmalıdır. F - Tüketicinin başlangıcını kaçırdığı hizmete iştirak edeceğini yazılı olarak bildirmemesi durumunda; Acente, Tüketici adına yapılmış tüm rezervasyon ve hizmetleri, hizmetin başlangıç tarihinden itibaren 24 saat sonra iptal etme hakkına sahiptir. Bu gibi iptallerde Tüketiciye herhangi bir ücret iadesi yapılmaz. G - Acente gerekli gördüğü durumlarda Tüketiciye bildirmek kaydıyla ilan ettiği veya kayıt aldığı turları hizmetin başlamasından evvel kısmen veya tamamen iptal edebilir. Aynı sürede veya hizmet sırasında acente hizmet kapsamındaki otel isimlerini, ulaşım araçları ile bunların hareket yerlerini, programda belirtilmiş ve gezilecek yer olarak gösterilmiş yerlerin ziyaret sıralarını değiştirebilir. Tüketici bu değişiklik ve iptalleri haklı nedenlerle kabul etmediği takdirde, rezervasyonunu iptal edip tüketilmeyen hizmet bedellerini iade alma hakkına sahiptir. 3- GENEL HÜKÜMLER: A - Bagaj ve içeriği ile ilgili her türlü sorumluluk sahibine aittir. Tüketici seyahat edeceği aracın ve konaklayacağı tesisin tabi olduğu mevzuat ve teamüllere uymakla mükelleftir. B - Sağlayıcının kusurundan kaynaklanan bagaj kaybı veya hasarı durumlarında; Tüketicinin sağlayıcıya kayıp veya hasar TUTANAĞI düzenlettirmesi halinde bagajın içinde bulunan eşyaların maddi ve manevi değeri ile sair vasıf ve özellikleri gözetilmeksizin, toplam hizmet bedeli içinde ulaşıma isabet eden kısmının ½'si, kaybolan eşya ve valizin maddi ve manevi tazminatı olarak, Acente tarafından tüketiciye ödenir. Acente, kendisine yazılı olarak kıymetleri ile birlikte deklare edilerek teslim alınmış eşyanın her türlü kaybından, hasarından ve çalınmasından, en çok turun ulaşım bedeli kadar sorumludur. C - Satın alınan hizmete VİZE İŞLEMLERİ ve HİZMETLERİ dâhil değildir. Katılacakları tura ait ülkelere vizesi olduğunu beyan eden veya vize işlemlerini bizzat takip edeceğini beyan eden müşteri, vize işlemlerinin gerçekleşmesini ileri sürerek sözleşmeyi fes edemez sorumluluk müşteriye aittir. Yine acente aracılığı ile vize işlemlerini yapan misafirler için ilgili konsolosluğun vize reddi vermesi ya da vize süresini tur süresinden az vermesi durumunda sorumluluk müşteriye aittir, acentanın hiçbir sorumluluğu yoktur. D - Acente, sözleşme konusu hizmetin başlangıcından sonra ortaya çıkan mücbir sebepler ve Tüketiciden kaynaklanan durumlar ile üçüncü kişilerin şahsi sorumluluklarından kaynaklanan hallerde sorumlu değildir. Sorumluluğu dâhilindeki hallerde, Tüketici aleyhine olan değişiklikleri TÜRSAB Doğu Anadolu BTK Çizelgesi hükümleri uyarınca Tüketici bedel veya hizmet iadesi şeklinde tazmin edebileceği gibi aynı zamanda fiyata dâhil olmayan ve hizmet esnasında Tüketiciye verilen ek ve/veya alternatif düzenlemeler ile de telafi yoluna gidebilir. Ek veya ikame hizmetlerin Tüketici tarafından alınıp kullanılmış veya tüketilmiş olması Tüketicinin bedel iadesi ve tazminat haklarını ortadan kaldırır. E - Tüketici; rehber, tesis, acente, ulaşım aracı yetkilileri ile sigorta şirketinin satın alınan hizmetle ilgili bildirdiği kurallara uyacağını, üçüncü kişilerin can, mal güvenliği ve huzuruna saygı duyacağını aksi takdirde hizmeti haklı nedenle alamayacağını ve hizmeti iade hakkının bulunmadığını kabul eder. F - Tüketicinin, ifa edilen hizmetin kusurlu olduğundan bahisle alınan hizmeti sonlandırması halinde, Acente yetkilisine ve konakladığı otele sona erme sebeplerini yazılı olarak bildirmek zorundadır. Aksi halde hizmeti alıp kullanmış sayılır. G - Tüketicinin şikâyetçi olduğu hususları hizmetin ifası sırasında yazılı olarak Acente'ye bildirmesi iyi niyetli tüketicinin işbirliği yapma ve özenli davranma borcudur. H - Sözleşmede imzası bulunmayan ancak sözleşmeye konu hizmete katılan tüketici(ler), kendi adlarına kayıt yaptırmakla görevlendirdikleri tüketicilerin, bu Sözleşmeyi okuyup imzalaması ile sözleşme hükümlerini kabul ve taahhüt etmiş sayılırlar. Acente'nin sözleşmede imzası bulunan tüketici(ler)ye ödemiş olduğu fazla miktar ya da hizmet bedelinin tahsili için diğer tüketicilere rücu hakkı saklıdır. I - Yabancı ülke girişlerinde, giriş izni yetkisi o ülkenin pasaport polisine aittir ve herhangi bir geçerli neden göstermeksizin vize olsun olmasın, ülkeye giriş izni vermeyebilir. Acente bu durumdan sorumlu tutulamaz. J - Paket tur hizmeti satın alındığı takdirde, paket turun eksik veya hiç ifa edilememesi halleri yasa gereğince sigorta ile teminat altına alınmıştır. Teminat kapsamı paket tur bedeliyle sınırlıdır. K - Tüketici dilerse paket tur hizmeti başlamadan evvel kaza ve hastalık halinde çıkış noktasına dönüş masraflarını, her türlü kazadan doğan zarar ile tedavi masraflarını sigortalatabilir. L - Acentenin Sözleşmeye Kısmen ya da tamamen uymaması hallerinde ödenecek tazminatın hesaplanmasında TÜRSAB KÜTAHYA ÇİZELGESİ maddeleri uygulanır. M - Satın alınan hizmet ERKEN REZERVASYON İNDİRİMLİ / PROMOSYON / UÇAKLA ÖZEL ürün kapsamındadır. 4 -DİĞER HÜKÜMLER: 1- Programlarda yazılı uçuş saatleri belirtilen Havayollarından alınmıştır. uçak saatlerinde olabilecek değişiklikten, rötardan, grev ve fors majör (deprem, iç savaş, terör alarmı, doğal afet vb.) durumlar yüzünden uçuş iptallerinden sorumlu değildir. 2- Rehber; hava, yol ve konaklama şartlarına uygun olarak, turda değişiklik yapma hakkına sahiptir. 3- Hava şartlarından ve farklı nedenlerden dolayı programda yazdığı halde gerçekleştirilemeyen turdan GEZİ ESKPRESİ sorumlu tutulamaz. 4- Otellerde aynı standartlarda olmak koşulu ile GEZİ EKSPRESİ değişiklik yapma hakkına sahiptir. 5- Çocuk indirimleri 2 yetişkin ile birlikte konaklamak şartı ile gerçekleştirilir. 6- Turlarda müze ve ören yeri girişleri için MÜZEKART alarak giriş ücretleri masraflarınızı en aza indirebilirsiniz. 7- Turların kalkış tarihinden en az 48 saat evvel, tur kalkış saati, rehber telefonu, tekrar teyit edilir. 8- Tur programı, GEZİ EKSPRESİ Tur Kayıt Formu maddeleri bir bütündür. 9- Turlarımızda zorunlu seyahat sigortası yapılmaktadır. Doğum Tarihi ve T.C. Kimlik Numarası ibrazı şarttır. 10- Rezervasyon esnasında, kimliğinizde yazılı olan isim ve soy isminizi doğru ve açık olarak kayıt görevlimize bildiriniz. Havaalanında check-in esnasında isim ve soyisim kaynaklanan problemden GEZİ EKSPRESİ sorumlu değildir. 11- Yeterli sayıda çoğunluk sağlanmadığında, turu 1 gün önceden haber vermek kaydı ile iptal hakkı GEZİ EKSPRESİ’ de saklıdır. Turun iptali durumunda GEZİ EKSPRESİ iptali bizzat bildirmek zorundadır. 12- Araçta, uçakta ve tesislerde kaybolan eşyalardan, seyahat esnasında yapacak olduğunuz alışverişlerden ve sonrasında aldığınız ürünlerle ilgili doğabilecek şikâyetlerden GEZİ EKSPRESİ kesinlikle sorumlu değildir. Değerli olduğunuzu düşündüğünüz eşyalarınızı araçlarda bırakmayınız. GEZİ EKSPRESİ BİTLİS SOLMAZ TURİZM TURZ. VE SEYEHAT NAK. PET. TEKSTİL SAN. TİC. LTD. ŞTİ. (SOLMAZ TURİZM) tarafından satışa sunulan Paket Tur, Ürün, Hizmet ve Kampanyalar hakkında, vermiş olduğumuz iletişim bilgileri üzerinden bizimle iletişime geçilmesini istiyorum ve onaylıyorum. GÜNCELLENME TARİHİ : 01.04.2022 tarihinde güncellenmiştir. Güncelleme tarihinden önceki sirküleri geçersiz kılar.

TARİH VE FİYATLAR

YORUMLAR

İlk yorumu siz yapın



4 Gün
71

22.500TL

en düşük kişi başı

  %35 İndirim

DAHİL OLANLAR:
GİDİŞ-DÖNÜŞ UÇAK BİLETİ
KIBRIS'TA TÜM ULAŞIMLAR
3 GECE 5 YILDIZLI KONAKLAMA
3 SABAH KAHVALTISI
3 AKŞAM YEMEĞİ
SEYAHAT SİGORTASI
REHBERLİK HİZMETİ
ARAÇ İÇİ İKRAMLAR
HARİÇ OLANLAR:
ÖĞLE YEMEKLERİ