BİTLİS ÇIKIŞLI / KARADENİZ TURU / 3 GECE 4 GÜN




BÜYÜK KARADENİZ&BATUM TURU

KARADENİZ BÖLGESİ & BATUMU KEŞFEDİN!
4 GECE 5 GÜN


TUR PROGRAMI

Broşür İndir
1.
Gün
BİTLİS

Gezi Ekspresi İle Büyük Karadeniz İle Batum Turumuzun 1. Gününde

Çıkış Noktaları:

Tatvan PTT önü: 20.00

Bitlis Üçyol: 20.30

Güroymak: 21.00

Muş Şhell Petrol Önü: 21.30

Varto: 22.00

Belirtilen noktalardan siz değerli misafirlerimizi aldıktan sonra Gezi Ekspresi ile Karadeniz ve Batum Turu için gece yolculuğumuza başlıyoruz.




Konaklama: YOKTUR
2.
Gün
AMASYA- SAMSUN - ORDU

Gezi Ekspresi İle Büyük Karadeniz İle Batum Turumuzun 2. Gününde

Amasya’da belirlediğimiz noktada alacağımız sabah kahvaltısının ardından Amasya şehir turumuza başlıyoruz, Birinci durağımız Amasya kalesi ve Pontus krallarının mezarlığı olan kral kaya mezarlığı olacaktır. Burada rehberimizin anlatımlarından sonra Ünlü coğrafyacı Strabon’un ve Selfi çeken şehzade heykelinde fotoğraf çekimleri yapıyoruz.

Ardından Amasya’ya veda edip Samsun’a doğru hareket ediyoruz. Kurtuluş savaşının mihenk taşı olan Samsun’da şehir turu yapıyoruz. Hemen akabinde Mustafa Kemal Atatürk’ü kurmaylarıyla birlikte 9. Ordu Müfettişi olarak İstanbul’dan Samsun‘a getiren Bandırma Vapurunu ziyaret ediyoruz. Aslına uygun olarak yeniden inşa edilerek Bandırma Vapuru Müzesine çevrilmiştir. Oradan çıkıp kısa bir yolculuktan sonra Samsun ve Ardından Ordu'ya geçiyoruz. Ordu da teleferik için misafirlerimize serbest zaman veriyoruz. Ardından konaklayacağımız otele geçiş yapıyoruz.

KAHVALTI: AMASYA (EKSTRA)

ÖĞLE YEMEĞİ: AMASYA (EKSTRA)

AKŞAM YEMEĞİ: OTELDE (DAHİL)

KONAKLAMA: ORDU KUBALİC OTEL



Konaklama: ORDU
3.
Gün
GİRESUN TRABZON

Gezi Ekspresi İle Büyük Karadeniz İle Batum Turumuzun 3. Gününde

Otelimizde Alacağımız açık büfe kahvaltımız ardından kirazın anavatanı olan Giresun’a ulaşıyoruz. Birinci durağımız olan Giresun adasına geciyoruz isteğe bağIı ve hava sartIarı göz önüne bağIanarak adaya gitmek isteyen misafirlerimiz tekne ücretini ödeyerek manzaranın tadını çıkarabilir. Sonrasında “Trapezos” kelimesinden adı gelen Trabzon’u gezmek için Ayasofya (Camisine) geçiyoruz. 19.yy başlarında, tamamen Trabzon panoramalı Soğuksu sırtlarına yapılmış olan 4 katlı Atatürk Köşkü geziliyor. Trabzon’a özgü gümüş ve kuyum sanatının telkâri, hasır ve kazaziye örneklerini görebileceğimiz atölyelerini ziyaret ve alışveriş sonrası verilen serbest zamanı takiben Ülkemizde çay üretiminin yüzde doksanının bulunduğu Karadeniz Bölgemizde cay fabrikasına geçiyoruz. Ardından Karadeniz'in en lezzetli ve kaliteli Çay fabrikasında aromalı çay üretim tesisimizde alışverişimizi tamamladıktan sonra Öğle yemeği için meşhur Akçaabat köftesinin tadına bakıyoruz. Ayasofya, atatürk köşkü etrafında yürüyüş ve aktiviteler için serbest zaman veriyoruz. Trabzonda meşhur Sürmene Bıçağı, bezlerini ve Çay Fabrikasına ziyarat ediyoruz. Ardından konaklayacağımız otele geçiş yapıyoruz.

KAHVALTI: OTEL (DAHİL)

ÖĞLE YEMEĞİ: TRABZON (EKSTRA)

AKŞAM YEMEĞİ: OTELDE (DAHİL)

KONAKLAMA: TRABZON ARSEN OTEL



Konaklama: TRABZON
4.
Gün
Ayder Yaylası - Hamsiköy – Altındere Milli Parkı – Fırtına Vadisi – Zilkale – Çat Vadisi – Palovit Şelalesi -Rize bez atölyesi-Uzungöl-Çay fabrikası

Gezi Ekspresi İle Büyük Karadeniz İle Batum Turumuzun 4. Gününde

Sabah otelimizde alacağımız açık büfe kahvaltıdan sonra Uzungöl’e doğru yolcuğumuz başlıyor,Uzun Gölde 1 saat serbest zamanın ardından otobüsümüze binerek Kaçkar Dağları’nın en güzel noktalarından biri olan Ayder Yaylası’na hareket ediyoruz. Ayder Yaylası’nda otobüsümüzden inerek beyaz bir duvak gibi yüzlerce metreden süzülmesinden adını alan Gelintülü Şelalesi’ni görerek fotoğraflıyoruz. Ardından Ayder Yaylası’nda serbest zaman veriyoruz. Serbest zaman sırasında muhteşem manzara eşliğinde unutulmaz fotoğraflar çekebilir, sabah kahvenizi içebilirsiniz. Serbest zamanımızın bitimiyle Ayder Yaylası’ndan ayrılarak Rize Fırtına Vadisi’ne doğru hareket ediyoruz. Yeşilin bin bir tonunu bulabileceğiniz muhteşem bir ekosisteme sahip olan, 2500 çeşit endemik bitkiye ev sahipliği yapan Fırtına Vadisi’ne ulaşmamız ile serbest zaman veriyoruz. Serbest zaman sırasında birden fazla tur seçeneğinden dilediğinize katılabilirsiniz.

1.Tur seçeneği: Zilkale, Çat Vadisi ve Palovit Şelalesi Turu (Ekstra): Çamlıhemşin’den bineceğimiz Kaçakarlı Turizmin minibüsleri ile bol bol eğleneceğimiz ve göreceğimiz muhteşem bir tura başlıyoruz. Fırtına Vadisi’ni oluşturan önemli vadilerinden olan Çat Vadisi’ne giriş yapıyoruz. Orta Köyü’nden geçerken Sevdaluk Dizisi ve diğer bir çok yapımın çekimlerinin de yapıldığı, eski adıyla Çinçiva yani Şenyuva Köyü’ne varıyoruz. Burada Şenyuva Köprüsü üzerinde kısa bir fotoğraf molası veriyoruz. Daha sonra bölgede bulunan ve ülkemizin en yaşlı konakları olan Fırtına Konaklarının arasından Çat Vadisinin vahşi doğasında yükselen Zilkale’ye doğru hareket ediyoruz. Kalenin kartal yuvasını andıran görüntüsü sizi kendisine hayran bırakacaktır. Deniz seviyesinden 750 metre, Çat Deresi’nden 100 metre yükseklikte bulunan kaleye vardığımızda rehberimizden alacağımız bilgilerin ardından serbest zaman veriyoruz. Bu serbest zaman sırasında kaleyi dolaşarak yeşilin büyülü manzarası eşliğinde muhteşem fotoğraflar çekebilirsiniz. Zilkale’de verdiğimiz serbest zamanın ardından minibüslerimize binerek muhteşem görüntüsü ve yazı kışa çeviren serinliğiyle Palovit Şelalesine ulaşıyoruz. Burada vereceğimiz fotoğraf molasının ardından minibüslerimize binerek Fırtına Vadisine geri dönüyoruz.

2.Tur seçeneği: Fırtına Deresinde Rafting (Ekstra): Adrenalin seven misafirlerimiz için zevk dolu bir etkinlik olan rafting Fırtına Deresi ile daha keyifli bir hal almaktadır. Yaklaşık 1,5 saat süren etkinlikte eğlenceli dakikalar yaşayabilir ve çekilen fotoğraflar ile bu eğlenceyi ölümsüzleştirebilirsiniz.

3.Tur seçeneği: Fırtında Deresinde Zipline (Ekstra): Fırtına Deresi üzerinde yaklaşık 10 metre yükseklikte 350 metre uzunluğunda bağlanan çelik halatlar ile Fırtına Deresi’nin bir tarafından diğer tarafına geçip geri dönerek eğlenceli bir etkinlik yapabilirsiniz.

KAHVALTI: OTELDE(DAHİL)

ÖĞLE YEMEĞİ: FIRTINA DERESİ (EKSTRA)

AKŞAM YEMEĞİ: OTELDE (DAHİL)

KONAKLAMA: HOPA PERONTİ OTEL



Konaklama: HOPA
5.
Gün
Batum – Gonia (Apsaros) Kalesi – Çoruh Nehri – Ters Ev – Orta Camii – Piazza Meydanı – Astronomik Saat Kulesi – Avrupa Meydanı – Medea Heykeli – Katedral – Tiyatro Binası – Poseidon Heykeli – Çaça Kulesi – Liman – Ali ile Nino Heykeli – Karagöl

 Gezi Ekspresi İle Büyük Karadeniz İle Batum Turumuzun 5. Gününde

Sabah saatlerinde alacağımız kahvaltı sonrasında Batum’a (Ekstra) geçiş için Sarp Sınır Kapısına hareket ediyoruz. Sarp Sınır Kapısında giriş işlemlerimizi tamamladıktan sonra Gürcistan / Acara bölgesine geçiyoruz. Hz. İsa’nın On İki Havarisinden biri olan St. Mathias`in mezarının da bulunduğu Roma döneminden kalan ve en son Osmanlılar döneminde kullanılan Gonio (Apsaros Kalesi'ni) (Panoramik) görüyoruz. Batum şehir merkezine doğru devam ederken Bayburt'tan doğup Batum sınırlarına kadar kendine keskin çizgiler oluşturan Çoruh Nehri'ni ve üzerindeki eski Gonio Köprüsü'nü görüyoruz. Batum kent merkezini gezmeye başlıyoruz. Burada; Tarihi Meryem Ana Katedral Kilisesi'ni (Panoramik), Tarihi Orta Camii, Tiyatro Binasını, Medea Heykeli'ni, Batum Limanı'nı ve yeni oluşturulan yüzüyle Avrupa Meydanı’nı görüyoruz. Batum Bulvarı'nda gezinti yaptıktan sonra alışveriş için serbest zaman veriyoruz. Ardından Batum sınır kapısından çıkış işlemlerimizi yapıp aracımıza biniyoruz.

Sonrasında Karagöl programı için (Ekstra) Borçka'ya gidiyoruz. Burada bekleyen minibüslerimize binerek Artvin Borçka ilçesi sınırlarında bulunan Klaskur (Aralık) Köyü yakınlarında 18. yy da derenin önünün kapanması sonucu oluşmuş gizli bir cennet olan, dağları birbirinden büyük ustalıkla ayıran vadiler arasında yaklaşık 1 saatlik yolculuğun ardından; muhteşem doğası ve bitki örtüsüyle Karagöl'e ulaşıyoruz. Zamanın durmasını isteyeceğiniz anlar yaşayacağınız Karagöl turumuzu bitirdikten sonra tekrar Borçka'ya dönüp otobüsümüze yerleşip Otelimize doğru hareket ediyoruz. Konaklama ve Akşam yemeği otelimizde.

KAHVALTI: OTELDE(DAHİL)

ÖĞLE YEMEĞİ: BATUM (EKSTRA)

AKŞAM YEMEĞİ: DÖNÜŞ (EKSTRA)

KONAKLAMA: YOKTUR




Konaklama: YOKTUR
AKTİVİTE DETAYLARI
AKTİVİTE KODU:
#128
LOKASYON:
KARADENİZ BATUM
İPTAL POLİTİKASI:
HİZMET SÖZLEŞMESİ ŞARTLARI: 1- TARAFLAR: Bir taraftan [KurumBilgileri.adres] adresinde bulunan [KurumBilgileri.unvan] (kısaca ACENTA olarak anılacaktır) ile diğer taraftan, [Tur.Konuk_Adres] adresinde ikamet eden [Tur.Musteri_Ad_Soyad] & tur / hizmetten faydalanacak olan kişiler (Kısaca Müşteri olarak anılacaktır) aşağıda belirtilen hususlarda tam bir anlaşmaya varmışlardır. İş bu sözleşmede yazılı olmayan hususlarda 1618 sayılı Kanun ve buna bağlı olarak çıkarılan Yönetmelikler, Tüzük Ve Genelgeler, Tebliğ ve Çizelgeler, 2634 S.K., IATA, IHA, UFTAA Konvansiyon Hükümleri ile uluslararası özel ve resmi sözleşmeler tatbik olunacaktır. A - Kayıt anında toplam tur hizmet bedelinin en az %35'i, kalan bakiyenin ise turun başlamasından en geç 7 gün önce ödenmesi gerekmektedir. Anılan süreler içinde belirtilen ödemelerin yapılmaması halinde yapılan rezervasyon iptal edilerek, toplam hizmet bedelinin %35'i cayma tazminatı olarak tüketiciye fatura edilir. B - Promosyon, İndirimli, Özel Ürün hizmet satın alan tüketici, hizmet bedelinin tamamını rezervasyon tarihinde ödemekle yükümlüdür. Özel ürün ve hizmetlerde bakiyenin hizmetin başlamasından en geç 60 gün önce ödenmesi gerekmektedir. Cayma tazminatı 1/A maddesi ile aynıdır. 2- İPTAL VE DEVİR: A - Acente, gerekli tüm özeni göstermiş olmasına rağmen gezinin başlamasına veya devamına engel teşkil eden; kesin kayıtların gerekli yolcu sayısına ulaşmaması ve/veya olumsuz hava koşulları, yol engeli, grev, terör, sis, savaş ihtimali, öngörülemez teknik hususlar ile bu ve benzeri tüm mücbir sebeplerden dolayı geziyi iptal edebilir veya erteleyebilir. Bu durumda tüketicinin herhangi bir tazminat hakkı yoktur. B - Tüketici, hizmetin başlamasına 30 Gün kalaya kadar iptal talep ettiğinde ödediği bedelin tamamı kendisine iade edilir. Tüketici, hizmetin başlamasından 30-7 gün evvel sözleşmeyi iptal etmesi halinde gezi bedelinin %35'sini, 7 günden az bir süre kala ise tamamını Acenteye ödemeyi kabul ve taahhüt eder. Tüketici tarafından yapılan tarih değişiklikleri iptal hükmündedir. C - Promosyonlu/İndirimli ürünlerde tüketici satın almış olduğu ürüne ait iptal-değişiklik hakkına sahip değildir. C1 - (Özel Madde) – Erken Rezervasyon İndirimli, Promosyon ve Uçakla Özel Ürün sınıfında olan tur programlarında iptal-değişiklik hakkı yoktur. D - Özel ürünlerde, hizmetin başlamasına 60 gün kalaya kadar yapılan iptallerde, tüketiciye o ana kadar ödediği ücretinin tamamı iade edilir. Tüketici, gezinin başlamasından 59-31 gün önce sözleşmeyi iptal etmesi halinde gezi bedelinin %25'ini, 30-15 gün önce sözleşmeyi iptal etmesi halinde gezi bedelinin %50'sini, 14-07 gün önce sözleşmeyi iptal etmesi halinde gezi bedelinin %75'ini 7 günden az bir süre kala ise tamamını Acente'ye ödemeyi kabul ve taahhüt eder. E - Tüketici, kendisinin veya birinci derecede akrabalarının tur dönemine denk gelen 10 günlük mutat iştigaline engel rahatsızlıklarını, tam teşekküllü devlet hastanesinden alınacak resmi raporla veya ölüm halinde bunun belgelenmesi koşuluyla, hizmet için ödediği tutar kendisine iade edilir. Bu halde rapor ve belgeler hizmetin başlangıcından önce ibraz edilecektir. Bu durumun tur hizmetinin devamı sırasında gerçekleşmesi halinde mazeret, Tüketicinin turdan ayrılma tarihinden itibaren en fazla 1 (bir) gün içinde Acenteye belgesiyle birlikte sunulmalıdır. F - Tüketicinin başlangıcını kaçırdığı hizmete iştirak edeceğini yazılı olarak bildirmemesi durumunda; Acente, Tüketici adına yapılmış tüm rezervasyon ve hizmetleri, hizmetin başlangıç tarihinden itibaren 24 saat sonra iptal etme hakkına sahiptir. Bu gibi iptallerde Tüketiciye herhangi bir ücret iadesi yapılmaz. G - Acente gerekli gördüğü durumlarda Tüketiciye bildirmek kaydıyla ilan ettiği veya kayıt aldığı turları hizmetin başlamasından evvel kısmen veya tamamen iptal edebilir. Aynı sürede veya hizmet sırasında acente hizmet kapsamındaki otel isimlerini, ulaşım araçları ile bunların hareket yerlerini, programda belirtilmiş ve gezilecek yer olarak gösterilmiş yerlerin ziyaret sıralarını değiştirebilir. Tüketici bu değişiklik ve iptalleri haklı nedenlerle kabul etmediği takdirde, rezervasyonunu iptal edip tüketilmeyen hizmet bedellerini iade alma hakkına sahiptir. 3- GENEL HÜKÜMLER: A - Bagaj ve içeriği ile ilgili her türlü sorumluluk sahibine aittir. Tüketici seyahat edeceği aracın ve konaklayacağı tesisin tabi olduğu mevzuat ve teamüllere uymakla mükelleftir. B - Sağlayıcının kusurundan kaynaklanan bagaj kaybı veya hasarı durumlarında; Tüketicinin sağlayıcıya kayıp veya hasar TUTANAĞI düzenlettirmesi halinde bagajın içinde bulunan eşyaların maddi ve manevi değeri ile sair vasıf ve özellikleri gözetilmeksizin, toplam hizmet bedeli içinde ulaşıma isabet eden kısmının ½'si, kaybolan eşya ve valizin maddi ve manevi tazminatı olarak, Acente tarafından tüketiciye ödenir. Acente, kendisine yazılı olarak kıymetleri ile birlikte deklare edilerek teslim alınmış eşyanın her türlü kaybından, hasarından ve çalınmasından, en çok turun ulaşım bedeli kadar sorumludur. C - Satın alınan hizmete VİZE İŞLEMLERİ ve HİZMETLERİ dâhil değildir. Katılacakları tura ait ülkelere vizesi olduğunu beyan eden veya vize işlemlerini bizzat takip edeceğini beyan eden müşteri, vize işlemlerinin gerçekleşmesini ileri sürerek sözleşmeyi fes edemez sorumluluk müşteriye aittir. Yine acente aracılığı ile vize işlemlerini yapan misafirler için ilgili konsolosluğun vize reddi vermesi ya da vize süresini tur süresinden az vermesi durumunda sorumluluk müşteriye aittir, acentanın hiçbir sorumluluğu yoktur. D - Acente, sözleşme konusu hizmetin başlangıcından sonra ortaya çıkan mücbir sebepler ve Tüketiciden kaynaklanan durumlar ile üçüncü kişilerin şahsi sorumluluklarından kaynaklanan hallerde sorumlu değildir. Sorumluluğu dâhilindeki hallerde, Tüketici aleyhine olan değişiklikleri TÜRSAB Doğu Anadolu BTK Çizelgesi hükümleri uyarınca Tüketici bedel veya hizmet iadesi şeklinde tazmin edebileceği gibi aynı zamanda fiyata dâhil olmayan ve hizmet esnasında Tüketiciye verilen ek ve/veya alternatif düzenlemeler ile de telafi yoluna gidebilir. Ek veya ikame hizmetlerin Tüketici tarafından alınıp kullanılmış veya tüketilmiş olması Tüketicinin bedel iadesi ve tazminat haklarını ortadan kaldırır. E - Tüketici; rehber, tesis, acente, ulaşım aracı yetkilileri ile sigorta şirketinin satın alınan hizmetle ilgili bildirdiği kurallara uyacağını, üçüncü kişilerin can, mal güvenliği ve huzuruna saygı duyacağını aksi takdirde hizmeti haklı nedenle alamayacağını ve hizmeti iade hakkının bulunmadığını kabul eder. F - Tüketicinin, ifa edilen hizmetin kusurlu olduğundan bahisle alınan hizmeti sonlandırması halinde, Acente yetkilisine ve konakladığı otele sona erme sebeplerini yazılı olarak bildirmek zorundadır. Aksi halde hizmeti alıp kullanmış sayılır. G - Tüketicinin şikâyetçi olduğu hususları hizmetin ifası sırasında yazılı olarak Acente'ye bildirmesi iyi niyetli tüketicinin işbirliği yapma ve özenli davranma borcudur. H - Sözleşmede imzası bulunmayan ancak sözleşmeye konu hizmete katılan tüketici(ler), kendi adlarına kayıt yaptırmakla görevlendirdikleri tüketicilerin, bu Sözleşmeyi okuyup imzalaması ile sözleşme hükümlerini kabul ve taahhüt etmiş sayılırlar. Acente'nin sözleşmede imzası bulunan tüketici(ler)ye ödemiş olduğu fazla miktar ya da hizmet bedelinin tahsili için diğer tüketicilere rücu hakkı saklıdır. I - Yabancı ülke girişlerinde, giriş izni yetkisi o ülkenin pasaport polisine aittir ve herhangi bir geçerli neden göstermeksizin vize olsun olmasın, ülkeye giriş izni vermeyebilir. Acente bu durumdan sorumlu tutulamaz. J - Paket tur hizmeti satın alındığı takdirde, paket turun eksik veya hiç ifa edilememesi halleri yasa gereğince sigorta ile teminat altına alınmıştır. Teminat kapsamı paket tur bedeliyle sınırlıdır. K - Tüketici dilerse paket tur hizmeti başlamadan evvel kaza ve hastalık halinde çıkış noktasına dönüş masraflarını, her türlü kazadan doğan zarar ile tedavi masraflarını sigortalatabilir. L - Acentenin Sözleşmeye Kısmen ya da tamamen uymaması hallerinde ödenecek tazminatın hesaplanmasında TÜRSAB KÜTAHYA ÇİZELGESİ maddeleri uygulanır. M - Satın alınan hizmet ERKEN REZERVASYON İNDİRİMLİ / PROMOSYON / UÇAKLA ÖZEL ürün kapsamındadır. 4 -DİĞER HÜKÜMLER: 1- Programlarda yazılı uçuş saatleri belirtilen Havayollarından alınmıştır. uçak saatlerinde olabilecek değişiklikten, rötardan, grev ve fors majör (deprem, iç savaş, terör alarmı, doğal afet vb.) durumlar yüzünden uçuş iptallerinden sorumlu değildir. 2- Rehber; hava, yol ve konaklama şartlarına uygun olarak, turda değişiklik yapma hakkına sahiptir. 3- Hava şartlarından ve farklı nedenlerden dolayı programda yazdığı halde gerçekleştirilemeyen turdan GEZİ ESKPRESİ sorumlu tutulamaz. 4- Otellerde aynı standartlarda olmak koşulu ile GEZİ EKSPRESİ değişiklik yapma hakkına sahiptir. 5- Çocuk indirimleri 2 yetişkin ile birlikte konaklamak şartı ile gerçekleştirilir. 6- Turlarda müze ve ören yeri girişleri için MÜZEKART alarak giriş ücretleri masraflarınızı en aza indirebilirsiniz. 7- Turların kalkış tarihinden en az 48 saat evvel, tur kalkış saati, rehber telefonu, tekrar teyit edilir. 8- Tur programı, GEZİ EKSPRESİ Tur Kayıt Formu maddeleri bir bütündür. 9- Turlarımızda zorunlu seyahat sigortası yapılmaktadır. Doğum Tarihi ve T.C. Kimlik Numarası ibrazı şarttır. 10- Rezervasyon esnasında, kimliğinizde yazılı olan isim ve soy isminizi doğru ve açık olarak kayıt görevlimize bildiriniz. Havaalanında check-in esnasında isim ve soyisim kaynaklanan problemden GEZİ EKSPRESİ sorumlu değildir. 11- Yeterli sayıda çoğunluk sağlanmadığında, turu 1 gün önceden haber vermek kaydı ile iptal hakkı GEZİ EKSPRESİ’ de saklıdır. Turun iptali durumunda GEZİ EKSPRESİ iptali bizzat bildirmek zorundadır. 12- Araçta, uçakta ve tesislerde kaybolan eşyalardan, seyahat esnasında yapacak olduğunuz alışverişlerden ve sonrasında aldığınız ürünlerle ilgili doğabilecek şikâyetlerden GEZİ EKSPRESİ kesinlikle sorumlu değildir. Değerli olduğunuzu düşündüğünüz eşyalarınızı araçlarda bırakmayınız. GEZİ EKSPRESİ BİTLİS SOLMAZ TURİZM TURZ. VE SEYEHAT NAK. PET. TEKSTİL SAN. TİC. LTD. ŞTİ. (SOLMAZ TURİZM) tarafından satışa sunulan Paket Tur, Ürün, Hizmet ve Kampanyalar hakkında, vermiş olduğumuz iletişim bilgileri üzerinden bizimle iletişime geçilmesini istiyorum ve onaylıyorum. GÜNCELLENME TARİHİ : 01.04.2022 tarihinde güncellenmiştir. Güncelleme tarihinden önceki sirküleri geçersiz kılar. 1- TARAFLAR: Bir taraftan [KurumBilgileri.adres] adresinde bulunan [KurumBilgileri.unvan] (kısaca ACENTA olarak anılacaktır) ile diğer taraftan, [Tur.Konuk_Adres] adresinde ikamet eden [Tur.Musteri_Ad_Soyad] & tur / hizmetten faydalanacak olan kişiler (Kısaca Müşteri olarak anılacaktır) aşağıda belirtilen hususlarda tam bir anlaşmaya varmışlardır. İş bu sözleşmede yazılı olmayan hususlarda 1618 sayılı Kanun ve buna bağlı olarak çıkarılan Yönetmelikler, Tüzük Ve Genelgeler, Tebliğ ve Çizelgeler, 2634 S.K., IATA, IHA, UFTAA Konvansiyon Hükümleri ile uluslararası özel ve resmi sözleşmeler tatbik olunacaktır. A - Kayıt anında toplam tur hizmet bedelinin en az %35'i, kalan bakiyenin ise turun başlamasından en geç 7 gün önce ödenmesi gerekmektedir. Anılan süreler içinde belirtilen ödemelerin yapılmaması halinde yapılan rezervasyon iptal edilerek, toplam hizmet bedelinin %35'i cayma tazminatı olarak tüketiciye fatura edilir. B - Promosyon, İndirimli, Özel Ürün hizmet satın alan tüketici, hizmet bedelinin tamamını rezervasyon tarihinde ödemekle yükümlüdür. Özel ürün ve hizmetlerde bakiyenin hizmetin başlamasından en geç 60 gün önce ödenmesi gerekmektedir. Cayma tazminatı 1/A maddesi ile aynıdır. 2- İPTAL VE DEVİR: A - Acente, gerekli tüm özeni göstermiş olmasına rağmen gezinin başlamasına veya devamına engel teşkil eden; kesin kayıtların gerekli yolcu sayısına ulaşmaması ve/veya olumsuz hava koşulları, yol engeli, grev, terör, sis, savaş ihtimali, öngörülemez teknik hususlar ile bu ve benzeri tüm mücbir sebeplerden dolayı geziyi iptal edebilir veya erteleyebilir. Bu durumda tüketicinin herhangi bir tazminat hakkı yoktur. B - Tüketici, hizmetin başlamasına 30 Gün kalaya kadar iptal talep ettiğinde ödediği bedelin tamamı kendisine iade edilir. Tüketici, hizmetin başlamasından 30-7 gün evvel sözleşmeyi iptal etmesi halinde gezi bedelinin %35'sini, 7 günden az bir süre kala ise tamamını Acenteye ödemeyi kabul ve taahhüt eder. Tüketici tarafından yapılan tarih değişiklikleri iptal hükmündedir. C - Promosyonlu/İndirimli ürünlerde tüketici satın almış olduğu ürüne ait iptal-değişiklik hakkına sahip değildir. C1 - (Özel Madde) – Erken Rezervasyon İndirimli, Promosyon ve Uçakla Özel Ürün sınıfında olan tur programlarında iptal-değişiklik hakkı yoktur. D - Özel ürünlerde, hizmetin başlamasına 60 gün kalaya kadar yapılan iptallerde, tüketiciye o ana kadar ödediği ücretinin tamamı iade edilir. Tüketici, gezinin başlamasından 59-31 gün önce sözleşmeyi iptal etmesi halinde gezi bedelinin %25'ini, 30-15 gün önce sözleşmeyi iptal etmesi halinde gezi bedelinin %50'sini, 14-07 gün önce sözleşmeyi iptal etmesi halinde gezi bedelinin %75'ini 7 günden az bir süre kala ise tamamını Acente'ye ödemeyi kabul ve taahhüt eder. E - Tüketici, kendisinin veya birinci derecede akrabalarının tur dönemine denk gelen 10 günlük mutat iştigaline engel rahatsızlıklarını, tam teşekküllü devlet hastanesinden alınacak resmi raporla veya ölüm halinde bunun belgelenmesi koşuluyla, hizmet için ödediği tutar kendisine iade edilir. Bu halde rapor ve belgeler hizmetin başlangıcından önce ibraz edilecektir. Bu durumun tur hizmetinin devamı sırasında gerçekleşmesi halinde mazeret, Tüketicinin turdan ayrılma tarihinden itibaren en fazla 1 (bir) gün içinde Acenteye belgesiyle birlikte sunulmalıdır. F - Tüketicinin başlangıcını kaçırdığı hizmete iştirak edeceğini yazılı olarak bildirmemesi durumunda; Acente, Tüketici adına yapılmış tüm rezervasyon ve hizmetleri, hizmetin başlangıç tarihinden itibaren 24 saat sonra iptal etme hakkına sahiptir. Bu gibi iptallerde Tüketiciye herhangi bir ücret iadesi yapılmaz. G - Acente gerekli gördüğü durumlarda Tüketiciye bildirmek kaydıyla ilan ettiği veya kayıt aldığı turları hizmetin başlamasından evvel kısmen veya tamamen iptal edebilir. Aynı sürede veya hizmet sırasında acente hizmet kapsamındaki otel isimlerini, ulaşım araçları ile bunların hareket yerlerini, programda belirtilmiş ve gezilecek yer olarak gösterilmiş yerlerin ziyaret sıralarını değiştirebilir. Tüketici bu değişiklik ve iptalleri haklı nedenlerle kabul etmediği takdirde, rezervasyonunu iptal edip tüketilmeyen hizmet bedellerini iade alma hakkına sahiptir. 3- GENEL HÜKÜMLER: A - Bagaj ve içeriği ile ilgili her türlü sorumluluk sahibine aittir. Tüketici seyahat edeceği aracın ve konaklayacağı tesisin tabi olduğu mevzuat ve teamüllere uymakla mükelleftir. B - Sağlayıcının kusurundan kaynaklanan bagaj kaybı veya hasarı durumlarında; Tüketicinin sağlayıcıya kayıp veya hasar TUTANAĞI düzenlettirmesi halinde bagajın içinde bulunan eşyaların maddi ve manevi değeri ile sair vasıf ve özellikleri gözetilmeksizin, toplam hizmet bedeli içinde ulaşıma isabet eden kısmının ½'si, kaybolan eşya ve valizin maddi ve manevi tazminatı olarak, Acente tarafından tüketiciye ödenir. Acente, kendisine yazılı olarak kıymetleri ile birlikte deklare edilerek teslim alınmış eşyanın her türlü kaybından, hasarından ve çalınmasından, en çok turun ulaşım bedeli kadar sorumludur. C - Satın alınan hizmete VİZE İŞLEMLERİ ve HİZMETLERİ dâhil değildir. Katılacakları tura ait ülkelere vizesi olduğunu beyan eden veya vize işlemlerini bizzat takip edeceğini beyan eden müşteri, vize işlemlerinin gerçekleşmesini ileri sürerek sözleşmeyi fes edemez sorumluluk müşteriye aittir. Yine acente aracılığı ile vize işlemlerini yapan misafirler için ilgili konsolosluğun vize reddi vermesi ya da vize süresini tur süresinden az vermesi durumunda sorumluluk müşteriye aittir, acentanın hiçbir sorumluluğu yoktur. D - Acente, sözleşme konusu hizmetin başlangıcından sonra ortaya çıkan mücbir sebepler ve Tüketiciden kaynaklanan durumlar ile üçüncü kişilerin şahsi sorumluluklarından kaynaklanan hallerde sorumlu değildir. Sorumluluğu dâhilindeki hallerde, Tüketici aleyhine olan değişiklikleri TÜRSAB Doğu Anadolu BTK Çizelgesi hükümleri uyarınca Tüketici bedel veya hizmet iadesi şeklinde tazmin edebileceği gibi aynı zamanda fiyata dâhil olmayan ve hizmet esnasında Tüketiciye verilen ek ve/veya alternatif düzenlemeler ile de telafi yoluna gidebilir. Ek veya ikame hizmetlerin Tüketici tarafından alınıp kullanılmış veya tüketilmiş olması Tüketicinin bedel iadesi ve tazminat haklarını ortadan kaldırır. E - Tüketici; rehber, tesis, acente, ulaşım aracı yetkilileri ile sigorta şirketinin satın alınan hizmetle ilgili bildirdiği kurallara uyacağını, üçüncü kişilerin can, mal güvenliği ve huzuruna saygı duyacağını aksi takdirde hizmeti haklı nedenle alamayacağını ve hizmeti iade hakkının bulunmadığını kabul eder. F - Tüketicinin, ifa edilen hizmetin kusurlu olduğundan bahisle alınan hizmeti sonlandırması halinde, Acente yetkilisine ve konakladığı otele sona erme sebeplerini yazılı olarak bildirmek zorundadır. Aksi halde hizmeti alıp kullanmış sayılır. G - Tüketicinin şikâyetçi olduğu hususları hizmetin ifası sırasında yazılı olarak Acente'ye bildirmesi iyi niyetli tüketicinin işbirliği yapma ve özenli davranma borcudur. H - Sözleşmede imzası bulunmayan ancak sözleşmeye konu hizmete katılan tüketici(ler), kendi adlarına kayıt yaptırmakla görevlendirdikleri tüketicilerin, bu Sözleşmeyi okuyup imzalaması ile sözleşme hükümlerini kabul ve taahhüt etmiş sayılırlar. Acente'nin sözleşmede imzası bulunan tüketici(ler)ye ödemiş olduğu fazla miktar ya da hizmet bedelinin tahsili için diğer tüketicilere rücu hakkı saklıdır. I - Yabancı ülke girişlerinde, giriş izni yetkisi o ülkenin pasaport polisine aittir ve herhangi bir geçerli neden göstermeksizin vize olsun olmasın, ülkeye giriş izni vermeyebilir. Acente bu durumdan sorumlu tutulamaz. J - Paket tur hizmeti satın alındığı takdirde, paket turun eksik veya hiç ifa edilememesi halleri yasa gereğince sigorta ile teminat altına alınmıştır. Teminat kapsamı paket tur bedeliyle sınırlıdır. K - Tüketici dilerse paket tur hizmeti başlamadan evvel kaza ve hastalık halinde çıkış noktasına dönüş masraflarını, her türlü kazadan doğan zarar ile tedavi masraflarını sigortalatabilir. L - Acentenin Sözleşmeye Kısmen ya da tamamen uymaması hallerinde ödenecek tazminatın hesaplanmasında TÜRSAB KÜTAHYA ÇİZELGESİ maddeleri uygulanır. M - Satın alınan hizmet ERKEN REZERVASYON İNDİRİMLİ / PROMOSYON / UÇAKLA ÖZEL ürün kapsamındadır. 4 -DİĞER HÜKÜMLER: 1- Programlarda yazılı uçuş saatleri belirtilen Havayollarından alınmıştır. uçak saatlerinde olabilecek değişiklikten, rötardan, grev ve fors majör (deprem, iç savaş, terör alarmı, doğal afet vb.) durumlar yüzünden uçuş iptallerinden sorumlu değildir. 2- Rehber; hava, yol ve konaklama şartlarına uygun olarak, turda değişiklik yapma hakkına sahiptir. 3- Hava şartlarından ve farklı nedenlerden dolayı programda yazdığı halde gerçekleştirilemeyen turdan GEZİ ESKPRESİ sorumlu tutulamaz. 4- Otellerde aynı standartlarda olmak koşulu ile GEZİ EKSPRESİ değişiklik yapma hakkına sahiptir. 5- Çocuk indirimleri 2 yetişkin ile birlikte konaklamak şartı ile gerçekleştirilir. 6- Turlarda müze ve ören yeri girişleri için MÜZEKART alarak giriş ücretleri masraflarınızı en aza indirebilirsiniz. 7- Turların kalkış tarihinden en az 48 saat evvel, tur kalkış saati, rehber telefonu, tekrar teyit edilir. 8- Tur programı, GEZİ EKSPRESİ Tur Kayıt Formu maddeleri bir bütündür. 9- Turlarımızda zorunlu seyahat sigortası yapılmaktadır. Doğum Tarihi ve T.C. Kimlik Numarası ibrazı şarttır. 10- Rezervasyon esnasında, kimliğinizde yazılı olan isim ve soy isminizi doğru ve açık olarak kayıt görevlimize bildiriniz. Havaalanında check-in esnasında isim ve soyisim kaynaklanan problemden GEZİ EKSPRESİ sorumlu değildir. 11- Yeterli sayıda çoğunluk sağlanmadığında, turu 1 gün önceden haber vermek kaydı ile iptal hakkı GEZİ EKSPRESİ’ de saklıdır. Turun iptali durumunda GEZİ EKSPRESİ iptali bizzat bildirmek zorundadır. 12- Araçta, uçakta ve tesislerde kaybolan eşyalardan, seyahat esnasında yapacak olduğunuz alışverişlerden ve sonrasında aldığınız ürünlerle ilgili doğabilecek şikâyetlerden GEZİ EKSPRESİ kesinlikle sorumlu değildir. Değerli olduğunuzu düşündüğünüz eşyalarınızı araçlarda bırakmayınız. GEZİ EKSPRESİ BİTLİS SOLMAZ TURİZM TURZ. VE SEYEHAT NAK. PET. TEKSTİL SAN. TİC. LTD. ŞTİ. (SOLMAZ TURİZM) tarafından satışa sunulan Paket Tur, Ürün, Hizmet ve Kampanyalar hakkında, vermiş olduğumuz iletişim bilgileri üzerinden bizimle iletişime geçilmesini istiyorum ve onaylıyorum. GÜNCELLENME TARİHİ : 01.04.2022 tarihinde güncellenmiştir. Güncelleme tarihinden önceki sirküleri geçersiz kılar.

TARİH VE FİYATLAR

EKSTRALAR
Fiyat belirlenmedi
4500

Yukarıdakiler aksi belirtilmedikçe isteğe bağlıdır ve tur operatörüne ödenecektir.

EK HİZMET VE SERVİSLER

YORUMLAR

İlk yorumu siz yapın



5 Gün
KARADENİZ BATUM
128

8.950TL

en düşük kişi başı

  %35 İndirim

DAHİL OLANLAR:
Tur aracı ile ulaşım
3 Gece Yarım Pansiyon Konaklama
İlk gün alınacak kahvaltı
Sabah kahvaltıları (3)
Akşam yemekleri (3)
Milli park girişleri
Rehberlik hizmeti
Seyahat sigortası
Ulaşım esnasında soğuk içecekler, ara ikramlar
HARİÇ OLANLAR:
Fiyata Dahil Olmayan Hizmetler
Öğle yemekleri
Yemeklerde alınacak ekstra içecekler
Müze giriş ücretleri
Yurtdışı çıkış harcı
Fırtına Deresi'nde rafting ve zipline ücretleri
Özel harcamalar
Eko Tur ( Yayyla Turları )