Costa 3S Beach Resort Bodrum | 4 Gece Konaklamalı | İstanbul , İzmit, Bursa Ve İzmir HareketliCosta 3S Beach Resort Bodrum | 4 Gece Konaklamalı | İstanbul , İzmit, Bursa Ve İzmir HareketliCosta 3S Beach Resort Bodrum | 4 Gece Konaklamalı | İstanbul , İzmit, Bursa Ve İzmir HareketliCosta 3S Beach Resort Bodrum | 4 Gece Konaklamalı | İstanbul , İzmit, Bursa Ve İzmir HareketliCosta 3S Beach Resort Bodrum | 4 Gece Konaklamalı | İstanbul , İzmit, Bursa Ve İzmir HareketliCosta 3S Beach Resort Bodrum | 4 Gece Konaklamalı | İstanbul , İzmit, Bursa Ve İzmir HareketliCosta 3S Beach Resort Bodrum | 4 Gece Konaklamalı | İstanbul , İzmit, Bursa Ve İzmir HareketliCosta 3S Beach Resort Bodrum | 4 Gece Konaklamalı | İstanbul , İzmit, Bursa Ve İzmir HareketliCosta 3S Beach Resort Bodrum | 4 Gece Konaklamalı | İstanbul , İzmit, Bursa Ve İzmir HareketliCosta 3S Beach Resort Bodrum | 4 Gece Konaklamalı | İstanbul , İzmit, Bursa Ve İzmir HareketliCosta 3S Beach Resort Bodrum | 4 Gece Konaklamalı | İstanbul , İzmit, Bursa Ve İzmir HareketliCosta 3S Beach Resort Bodrum | 4 Gece Konaklamalı | İstanbul , İzmit, Bursa Ve İzmir HareketliCosta 3S Beach Resort Bodrum | 4 Gece Konaklamalı | İstanbul , İzmit, Bursa Ve İzmir HareketliCosta 3S Beach Resort Bodrum | 4 Gece Konaklamalı | İstanbul , İzmit, Bursa Ve İzmir HareketliCosta 3S Beach Resort Bodrum | 4 Gece Konaklamalı | İstanbul , İzmit, Bursa Ve İzmir Hareketli

Costa 3S Beach Resort Bodrum | 4 Gece Konaklamalı | İstanbul...


Costa 3S Beach Hotel
Bodrum Bitez Denize Sıfır
Herşey Dahil Konsept
Yüzde 50 Ön Ödeme İle Hemen Yerini Ayır
Son 15 Gün Kesintisiz İptal Hakkı

TUR PROGRAMI

Broşür İndir
1.
Gün
 İstanbul'dan Otobüs İle Hareket ve Gece Yolculuğu
ÖNEMLİ: Değerli Misafirlerimiz Ulaşım Hareket günümüz Afişte ve Sitemizde satın aldığınız günden bir gün önce aşağıda belirtilen saatlerdedir.

-22.00 Beylikdüzü Migros Önü

-22.15 Avcılar Metrobüs Durağı

-22.30 Sefaköy Metrobüs Durağı

- 23.00 İncirli E-5 Metrobüs Durağı

-23.30 Mecidiyeköy Meydanı Mado Önü

-00.00 Kadıköy Evlendirme Dairesi Önü

-00.10 Bostancı Köprüsü

-00.20 Kartal Köprüsü

-00.30 Pendik Köprüsü

-00.40 Çayırova McDonald’s

-01.45 Bursa Otogar Girişi

-07.00 İzmir Bornova Kavşağı

Belirtilen saatlerde siz değerli misafirlerimizi alıp Bodrum Tatili yolculuğumuza başlıyoruz.

Gidiş yolculuğumuzda 2 Molamız oluyor.

1.Molamız Susurluk Dinlenme Tesislerinde 45 dakikalık yemek ve ihtiyaç molası tahmini mola saatlerimiz (02.45-03.30 saatleri arasındadır)

2.Molamız Bafa Gölü Kahvaltı Molası (Ekstra olup fiyatlara dahil değildir) 1 Saat Sürmektedir.

Tahmini varış saati 08.00-09.00 saatleri arasındadır. 

2.
Gün
Otele Giriş Günü

Kahvaltı sonrası 1.30 saat sürecek yolculuğumuzun ardından tahmini olarak saat 11.30-12.00 saatleri arasında Bodrum’a varışımız gerçekleşiyor. Gümbet kavşağında tüm misafirlerimizin otobüs yolculuğu sona eriyor burada rehberlerimiz ve sizleri otele götürecek servislerimiz karşılıyor rehberlerimizin yönlendirmesiyle her misafirimiz kendi otel servisine binip daha hızlı şekilde otele transferi gerçekleştiriliyor.

Otele varışımız sonrasında hızlı şekilde resepsiyonda bilgilerimizi doldurup öğle yemeğine geçebilirsiniz öğle yemeğinizi aldıktan sonra saat 14.00’te resepsiyondan oda anahtarlarınızı alıp tatilinize başlayabilirsiniz.

Giriş Günü Programlarımız

15.00-18.00 Beach Parti (Giriş + Servis Ücretsiz)

23.00-03.00 Gece Kulüp Parti (Giriş + Servis + 1 İçecek Ücretsiz)

Beach Parti ve Kulüp Parti Etkinliklerimize katılım sağlamak için sizleri arayacak GEZİEKSPRESİ Rehberlerine isim yazdırmanız yeterlidir.


3.
Gün
 Serbest Aktivite Günü

Serbest aktivite günüdür. Beach Parti, Kulüp Parti ve Tekne Turlarımıza katılabilir ya da otelde zaman geçirebilirsiniz.

10.00- 17.00 Tekne Turu (Öğle Yemeği Dahil) Fiyatlara Dahil Olmayıp Ekstradır.

15.00-18.00 Beach Parti (Giriş + Servis Ücretsiz)

23.00-03.00 Gece Kulüp Parti (Giriş + Servis + 1 İçecek Ücretsiz)

Beach Parti, Kulüp Parti ve Tekne Turları Etkinliklerimize katılım sağlamak için sizleri arayacak GEZİEKSPRESİ Rehberlerine isim yazdırmanız yeterlidir.

4.
Gün
Serbest Aktivite Günü

Serbest aktivite günüdür. Beach Parti, Kulüp Parti ve Tekne Turlarımıza katılabilir ya da otelde zaman geçirebilirsiniz.

10.00- 17.00 Tekne Turu (Öğle Yemeği Dahil) Fiyatlara Dahil Olmayıp Ekstradır.

15.00-18.00 Beach Parti (Giriş + Servis Ücretsiz)

23.00-03.00 Gece Kulüp Parti (Giriş + Servis + 1 İçecek Ücretsiz)

Beach Parti, Kulüp Parti ve Tekne Turları Etkinliklerimize katılım sağlamak için sizleri arayacak GEZİEKSPRESİ Rehberlerine isim yazdırmanız yeterlidir.

5.
Gün
Serbest Aktivite Günü

Serbest aktivite günüdür. Beach Parti, Kulüp Parti ve Tekne Turlarımıza katılabilir ya da otelde zaman geçirebilirsiniz.

10.00- 17.00 Tekne Turu (Öğle Yemeği Dahil) Fiyatlara Dahil Olmayıp Ekstradır.

15.00-18.00 Beach Parti (Giriş + Servis Ücretsiz)

23.00-03.00 Gece Kulüp Parti (Giriş + Servis + 1 İçecek Ücretsiz)

Beach Parti, Kulüp Parti ve Tekne Turları Etkinliklerimize katılım sağlamak için sizleri arayacak GEZİEKSPRESİ Rehberlerine isim yazdırmanız yeterlidir.

6.
Gün
Otelden Çıkış ve Geri Dönüş Yolculuğu

Tatilimizin son gününde saat 11.00 itibarıyla resepsiyonda odalarımızı teslim edip dönüş yolculuğu için bizi alacak servislerimize geçiyoruz. Gümbet Kavşağında otobüslerimize binip dönüş yolculuğumuza başlıyoruz. Dönüş yolculuğumuzda Söke’de 1 saatlik yemek molası veriliyor bu molamızda dileyen misafirlerimiz Meşhur Söke Çöp Şiş lezzetini tadabilir. Yemek molamızın ardından dönüş yolculuğumuza devam ediyoruz. Susurluk dinlenme tesislerinde 45 dakikalık yemek molası veriliyor bu son molamızın ardından İstanbul Yolculuğumuza devam ediyoruz. Tahmini 00.00-02.00 saatleri arasında varış gerçekleşiyor.

GEZİEKSPRESİ tercih ettiğiniz için teşekkür ederiz.

EK BİLGİLER

Genel Özellikler

Çamaşırhane *

Mini Bar *

Telefon *

Sağlık Görevlisi *

İnternet

Otopark

Araç Kiralama *

Ön Büro

* ile işaretli özellikler ücretlidir.

Tesis Aktiviteleri

Dalış okulu, yelkenli, sörf ve su sporları başka özel işletmeye aittir.

Dart

Masa Tenisi

Dalış Kursu *

Rüzgar Sörfü *

Sörf (Lisans ile) *

Yelkenli *

Su Sporları *

Animasyon

Çocuk Animasyonu

* ile işaretli özellikler ücretlidir.

Havuz ve Plaj

Kendine ait ince çakıl plajı vardır. Minder, şezlong ve şemsiye ücretsizdir. Plajda yiyecek içecek hizmeti bulunmamaktadır.

-Havuzlar 08:00 ile 19:00 saatleri arasında hizmet vermektedir.

Çakıllı Plaj

Şezlong

Minder

Açık Havuz

Şemsiye

Özel Plaj

Plaj Havlusu

* ile işaretli özellikler ücretlidir.

Balayı

Odaya Meyve Sepeti İkramı

Odaya Şarap İkramı

* ile işaretli özellikler ücretlidir.

Konsept Özellikleri

Her şey Dahil Konsept Özellikleri

Kahvaltı (08:00 ile 10:00 saatleri arasında)

Öğle Yemeği (13:00 ile 14:00 saatleri arasında)

Coffe Break (17:00 ile 18:00 saatleri arasında)

Akşam Yemeği (19:30 ile 21:00 saatleri arasında)

Pool Bar (10:00 ile 23:00 saatleri arasında)

Sabah kahvaltısı, öğle yemeği ve akşam yemekleri açık büfe olup 10:00 ile 23:00 saatleri arasında tesisin belirlemiş olduğu saatler ve markalar dahilinde yerli içecekler ücretsizdir. Tesiste verilen Her Şey Dahil konaklamalar akşam yemeği ile başlar, konaklanan gece sayısı kadar akşam yemeğini içerir ve çıkış günü sabah kahvaltısı ile son bulur. Türk kahvesi ücretlidir.

Oda Özellikleri

* Tesisin 91 odası mevcuttur.

* Standart odalar 18-22 m⊃2; genişliğindedir. Deniz ve havuz manzarası garantisi mevcut değildir. Kara manzaralıdır.

* Ekonomi Oda : Balkonsuz küçük pencereli ve manzarasızdır. Koridora bakan odalardır. 18 m⊃2; genişliğindedir.

* Emanet kasa yalnızca odalarda bulunmaktadır. Resepsiyonda yoktur.

Genel Özellikler

* Ücretsiz wi-fi erişimi genel alanlarda ve odalarda sunulmaktadır.

* Mini barlar boş bulunmaktadır.

* Tesise evcil hayvan kabul edilmemektedir.

* Tesiste hizmet veren açık alanların kullanımı mevsim koşullarına bağlıdır.

















































AKTİVİTE DETAYLARI
AKTİVİTE KODU:
#212
LOKASYON:
Bodrum
İPTAL POLİTİKASI:
HİZMET SÖZLEŞMESİ ŞARTLARI: 1- TARAFLAR: Bir taraftan [KurumBilgileri.adres] adresinde bulunan [KurumBilgileri.unvan] (kısaca ACENTA olarak anılacaktır) ile diğer taraftan, [Tur.Konuk_Adres] adresinde ikamet eden [Tur.Musteri_Ad_Soyad] & tur / hizmetten faydalanacak olan kişiler (Kısaca Müşteri olarak anılacaktır) aşağıda belirtilen hususlarda tam bir anlaşmaya varmışlardır. İş bu sözleşmede yazılı olmayan hususlarda 1618 sayılı Kanun ve buna bağlı olarak çıkarılan Yönetmelikler, Tüzük Ve Genelgeler, Tebliğ ve Çizelgeler, 2634 S.K., IATA, IHA, UFTAA Konvansiyon Hükümleri ile uluslararası özel ve resmi sözleşmeler tatbik olunacaktır. A - Kayıt anında toplam tur hizmet bedelinin en az %35'i, kalan bakiyenin ise turun başlamasından en geç 7 gün önce ödenmesi gerekmektedir. Anılan süreler içinde belirtilen ödemelerin yapılmaması halinde yapılan rezervasyon iptal edilerek, toplam hizmet bedelinin %35'i cayma tazminatı olarak tüketiciye fatura edilir. B - Promosyon, İndirimli, Özel Ürün hizmet satın alan tüketici, hizmet bedelinin tamamını rezervasyon tarihinde ödemekle yükümlüdür. Özel ürün ve hizmetlerde bakiyenin hizmetin başlamasından en geç 60 gün önce ödenmesi gerekmektedir. Cayma tazminatı 1/A maddesi ile aynıdır. 2- İPTAL VE DEVİR: A - Acente, gerekli tüm özeni göstermiş olmasına rağmen gezinin başlamasına veya devamına engel teşkil eden; kesin kayıtların gerekli yolcu sayısına ulaşmaması ve/veya olumsuz hava koşulları, yol engeli, grev, terör, sis, savaş ihtimali, öngörülemez teknik hususlar ile bu ve benzeri tüm mücbir sebeplerden dolayı geziyi iptal edebilir veya erteleyebilir. Bu durumda tüketicinin herhangi bir tazminat hakkı yoktur. B - Tüketici, hizmetin başlamasına 30 Gün kalaya kadar iptal talep ettiğinde ödediği bedelin tamamı kendisine iade edilir. Tüketici, hizmetin başlamasından 30-7 gün evvel sözleşmeyi iptal etmesi halinde gezi bedelinin %35'sini, 7 günden az bir süre kala ise tamamını Acenteye ödemeyi kabul ve taahhüt eder. Tüketici tarafından yapılan tarih değişiklikleri iptal hükmündedir. C - Promosyonlu/İndirimli ürünlerde tüketici satın almış olduğu ürüne ait iptal-değişiklik hakkına sahip değildir. C1 - (Özel Madde) – Erken Rezervasyon İndirimli, Promosyon ve Uçakla Özel Ürün sınıfında olan tur programlarında iptal-değişiklik hakkı yoktur. D - Özel ürünlerde, hizmetin başlamasına 60 gün kalaya kadar yapılan iptallerde, tüketiciye o ana kadar ödediği ücretinin tamamı iade edilir. Tüketici, gezinin başlamasından 59-31 gün önce sözleşmeyi iptal etmesi halinde gezi bedelinin %25'ini, 30-15 gün önce sözleşmeyi iptal etmesi halinde gezi bedelinin %50'sini, 14-07 gün önce sözleşmeyi iptal etmesi halinde gezi bedelinin %75'ini 7 günden az bir süre kala ise tamamını Acente'ye ödemeyi kabul ve taahhüt eder. E - Tüketici, kendisinin veya birinci derecede akrabalarının tur dönemine denk gelen 10 günlük mutat iştigaline engel rahatsızlıklarını, tam teşekküllü devlet hastanesinden alınacak resmi raporla veya ölüm halinde bunun belgelenmesi koşuluyla, hizmet için ödediği tutar kendisine iade edilir. Bu halde rapor ve belgeler hizmetin başlangıcından önce ibraz edilecektir. Bu durumun tur hizmetinin devamı sırasında gerçekleşmesi halinde mazeret, Tüketicinin turdan ayrılma tarihinden itibaren en fazla 1 (bir) gün içinde Acenteye belgesiyle birlikte sunulmalıdır. F - Tüketicinin başlangıcını kaçırdığı hizmete iştirak edeceğini yazılı olarak bildirmemesi durumunda; Acente, Tüketici adına yapılmış tüm rezervasyon ve hizmetleri, hizmetin başlangıç tarihinden itibaren 24 saat sonra iptal etme hakkına sahiptir. Bu gibi iptallerde Tüketiciye herhangi bir ücret iadesi yapılmaz. G - Acente gerekli gördüğü durumlarda Tüketiciye bildirmek kaydıyla ilan ettiği veya kayıt aldığı turları hizmetin başlamasından evvel kısmen veya tamamen iptal edebilir. Aynı sürede veya hizmet sırasında acente hizmet kapsamındaki otel isimlerini, ulaşım araçları ile bunların hareket yerlerini, programda belirtilmiş ve gezilecek yer olarak gösterilmiş yerlerin ziyaret sıralarını değiştirebilir. Tüketici bu değişiklik ve iptalleri haklı nedenlerle kabul etmediği takdirde, rezervasyonunu iptal edip tüketilmeyen hizmet bedellerini iade alma hakkına sahiptir. 3- GENEL HÜKÜMLER: A - Bagaj ve içeriği ile ilgili her türlü sorumluluk sahibine aittir. Tüketici seyahat edeceği aracın ve konaklayacağı tesisin tabi olduğu mevzuat ve teamüllere uymakla mükelleftir. B - Sağlayıcının kusurundan kaynaklanan bagaj kaybı veya hasarı durumlarında; Tüketicinin sağlayıcıya kayıp veya hasar TUTANAĞI düzenlettirmesi halinde bagajın içinde bulunan eşyaların maddi ve manevi değeri ile sair vasıf ve özellikleri gözetilmeksizin, toplam hizmet bedeli içinde ulaşıma isabet eden kısmının ½'si, kaybolan eşya ve valizin maddi ve manevi tazminatı olarak, Acente tarafından tüketiciye ödenir. Acente, kendisine yazılı olarak kıymetleri ile birlikte deklare edilerek teslim alınmış eşyanın her türlü kaybından, hasarından ve çalınmasından, en çok turun ulaşım bedeli kadar sorumludur. C - Satın alınan hizmete VİZE İŞLEMLERİ ve HİZMETLERİ dâhil değildir. Katılacakları tura ait ülkelere vizesi olduğunu beyan eden veya vize işlemlerini bizzat takip edeceğini beyan eden müşteri, vize işlemlerinin gerçekleşmesini ileri sürerek sözleşmeyi fes edemez sorumluluk müşteriye aittir. Yine acente aracılığı ile vize işlemlerini yapan misafirler için ilgili konsolosluğun vize reddi vermesi ya da vize süresini tur süresinden az vermesi durumunda sorumluluk müşteriye aittir, acentanın hiçbir sorumluluğu yoktur. D - Acente, sözleşme konusu hizmetin başlangıcından sonra ortaya çıkan mücbir sebepler ve Tüketiciden kaynaklanan durumlar ile üçüncü kişilerin şahsi sorumluluklarından kaynaklanan hallerde sorumlu değildir. Sorumluluğu dâhilindeki hallerde, Tüketici aleyhine olan değişiklikleri TÜRSAB Doğu Anadolu BTK Çizelgesi hükümleri uyarınca Tüketici bedel veya hizmet iadesi şeklinde tazmin edebileceği gibi aynı zamanda fiyata dâhil olmayan ve hizmet esnasında Tüketiciye verilen ek ve/veya alternatif düzenlemeler ile de telafi yoluna gidebilir. Ek veya ikame hizmetlerin Tüketici tarafından alınıp kullanılmış veya tüketilmiş olması Tüketicinin bedel iadesi ve tazminat haklarını ortadan kaldırır. E - Tüketici; rehber, tesis, acente, ulaşım aracı yetkilileri ile sigorta şirketinin satın alınan hizmetle ilgili bildirdiği kurallara uyacağını, üçüncü kişilerin can, mal güvenliği ve huzuruna saygı duyacağını aksi takdirde hizmeti haklı nedenle alamayacağını ve hizmeti iade hakkının bulunmadığını kabul eder. F - Tüketicinin, ifa edilen hizmetin kusurlu olduğundan bahisle alınan hizmeti sonlandırması halinde, Acente yetkilisine ve konakladığı otele sona erme sebeplerini yazılı olarak bildirmek zorundadır. Aksi halde hizmeti alıp kullanmış sayılır. G - Tüketicinin şikâyetçi olduğu hususları hizmetin ifası sırasında yazılı olarak Acente'ye bildirmesi iyi niyetli tüketicinin işbirliği yapma ve özenli davranma borcudur. H - Sözleşmede imzası bulunmayan ancak sözleşmeye konu hizmete katılan tüketici(ler), kendi adlarına kayıt yaptırmakla görevlendirdikleri tüketicilerin, bu Sözleşmeyi okuyup imzalaması ile sözleşme hükümlerini kabul ve taahhüt etmiş sayılırlar. Acente'nin sözleşmede imzası bulunan tüketici(ler)ye ödemiş olduğu fazla miktar ya da hizmet bedelinin tahsili için diğer tüketicilere rücu hakkı saklıdır. I - Yabancı ülke girişlerinde, giriş izni yetkisi o ülkenin pasaport polisine aittir ve herhangi bir geçerli neden göstermeksizin vize olsun olmasın, ülkeye giriş izni vermeyebilir. Acente bu durumdan sorumlu tutulamaz. J - Paket tur hizmeti satın alındığı takdirde, paket turun eksik veya hiç ifa edilememesi halleri yasa gereğince sigorta ile teminat altına alınmıştır. Teminat kapsamı paket tur bedeliyle sınırlıdır. K - Tüketici dilerse paket tur hizmeti başlamadan evvel kaza ve hastalık halinde çıkış noktasına dönüş masraflarını, her türlü kazadan doğan zarar ile tedavi masraflarını sigortalatabilir. L - Acentenin Sözleşmeye Kısmen ya da tamamen uymaması hallerinde ödenecek tazminatın hesaplanmasında TÜRSAB KÜTAHYA ÇİZELGESİ maddeleri uygulanır. M - Satın alınan hizmet ERKEN REZERVASYON İNDİRİMLİ / PROMOSYON / UÇAKLA ÖZEL ürün kapsamındadır. 4 -DİĞER HÜKÜMLER: 1- Programlarda yazılı uçuş saatleri belirtilen Havayollarından alınmıştır. uçak saatlerinde olabilecek değişiklikten, rötardan, grev ve fors majör (deprem, iç savaş, terör alarmı, doğal afet vb.) durumlar yüzünden uçuş iptallerinden sorumlu değildir. 2- Rehber; hava, yol ve konaklama şartlarına uygun olarak, turda değişiklik yapma hakkına sahiptir. 3- Hava şartlarından ve farklı nedenlerden dolayı programda yazdığı halde gerçekleştirilemeyen turdan GEZİ ESKPRESİ sorumlu tutulamaz. 4- Otellerde aynı standartlarda olmak koşulu ile GEZİ EKSPRESİ değişiklik yapma hakkına sahiptir. 5- Çocuk indirimleri 2 yetişkin ile birlikte konaklamak şartı ile gerçekleştirilir. 6- Turlarda müze ve ören yeri girişleri için MÜZEKART alarak giriş ücretleri masraflarınızı en aza indirebilirsiniz. 7- Turların kalkış tarihinden en az 48 saat evvel, tur kalkış saati, rehber telefonu, tekrar teyit edilir. 8- Tur programı, GEZİ EKSPRESİ Tur Kayıt Formu maddeleri bir bütündür. 9- Turlarımızda zorunlu seyahat sigortası yapılmaktadır. Doğum Tarihi ve T.C. Kimlik Numarası ibrazı şarttır. 10- Rezervasyon esnasında, kimliğinizde yazılı olan isim ve soy isminizi doğru ve açık olarak kayıt görevlimize bildiriniz. Havaalanında check-in esnasında isim ve soyisim kaynaklanan problemden GEZİ EKSPRESİ sorumlu değildir. 11- Yeterli sayıda çoğunluk sağlanmadığında, turu 1 gün önceden haber vermek kaydı ile iptal hakkı GEZİ EKSPRESİ’ de saklıdır. Turun iptali durumunda GEZİ EKSPRESİ iptali bizzat bildirmek zorundadır. 12- Araçta, uçakta ve tesislerde kaybolan eşyalardan, seyahat esnasında yapacak olduğunuz alışverişlerden ve sonrasında aldığınız ürünlerle ilgili doğabilecek şikâyetlerden GEZİ EKSPRESİ kesinlikle sorumlu değildir. Değerli olduğunuzu düşündüğünüz eşyalarınızı araçlarda bırakmayınız. GEZİ EKSPRESİ BİTLİS SOLMAZ TURİZM TURZ. VE SEYEHAT NAK. PET. TEKSTİL SAN. TİC. LTD. ŞTİ. (SOLMAZ TURİZM) tarafından satışa sunulan Paket Tur, Ürün, Hizmet ve Kampanyalar hakkında, vermiş olduğumuz iletişim bilgileri üzerinden bizimle iletişime geçilmesini istiyorum ve onaylıyorum. GÜNCELLENME TARİHİ : 01.04.2022 tarihinde güncellenmiştir. Güncelleme tarihinden önceki sirküleri geçersiz kılar. 1- TARAFLAR: Bir taraftan [KurumBilgileri.adres] adresinde bulunan [KurumBilgileri.unvan] (kısaca ACENTA olarak anılacaktır) ile diğer taraftan, [Tur.Konuk_Adres] adresinde ikamet eden [Tur.Musteri_Ad_Soyad] & tur / hizmetten faydalanacak olan kişiler (Kısaca Müşteri olarak anılacaktır) aşağıda belirtilen hususlarda tam bir anlaşmaya varmışlardır. İş bu sözleşmede yazılı olmayan hususlarda 1618 sayılı Kanun ve buna bağlı olarak çıkarılan Yönetmelikler, Tüzük Ve Genelgeler, Tebliğ ve Çizelgeler, 2634 S.K., IATA, IHA, UFTAA Konvansiyon Hükümleri ile uluslararası özel ve resmi sözleşmeler tatbik olunacaktır. A - Kayıt anında toplam tur hizmet bedelinin en az %35'i, kalan bakiyenin ise turun başlamasından en geç 7 gün önce ödenmesi gerekmektedir. Anılan süreler içinde belirtilen ödemelerin yapılmaması halinde yapılan rezervasyon iptal edilerek, toplam hizmet bedelinin %35'i cayma tazminatı olarak tüketiciye fatura edilir. B - Promosyon, İndirimli, Özel Ürün hizmet satın alan tüketici, hizmet bedelinin tamamını rezervasyon tarihinde ödemekle yükümlüdür. Özel ürün ve hizmetlerde bakiyenin hizmetin başlamasından en geç 60 gün önce ödenmesi gerekmektedir. Cayma tazminatı 1/A maddesi ile aynıdır. 2- İPTAL VE DEVİR: A - Acente, gerekli tüm özeni göstermiş olmasına rağmen gezinin başlamasına veya devamına engel teşkil eden; kesin kayıtların gerekli yolcu sayısına ulaşmaması ve/veya olumsuz hava koşulları, yol engeli, grev, terör, sis, savaş ihtimali, öngörülemez teknik hususlar ile bu ve benzeri tüm mücbir sebeplerden dolayı geziyi iptal edebilir veya erteleyebilir. Bu durumda tüketicinin herhangi bir tazminat hakkı yoktur. B - Tüketici, hizmetin başlamasına 30 Gün kalaya kadar iptal talep ettiğinde ödediği bedelin tamamı kendisine iade edilir. Tüketici, hizmetin başlamasından 30-7 gün evvel sözleşmeyi iptal etmesi halinde gezi bedelinin %35'sini, 7 günden az bir süre kala ise tamamını Acenteye ödemeyi kabul ve taahhüt eder. Tüketici tarafından yapılan tarih değişiklikleri iptal hükmündedir. C - Promosyonlu/İndirimli ürünlerde tüketici satın almış olduğu ürüne ait iptal-değişiklik hakkına sahip değildir. C1 - (Özel Madde) – Erken Rezervasyon İndirimli, Promosyon ve Uçakla Özel Ürün sınıfında olan tur programlarında iptal-değişiklik hakkı yoktur. D - Özel ürünlerde, hizmetin başlamasına 60 gün kalaya kadar yapılan iptallerde, tüketiciye o ana kadar ödediği ücretinin tamamı iade edilir. Tüketici, gezinin başlamasından 59-31 gün önce sözleşmeyi iptal etmesi halinde gezi bedelinin %25'ini, 30-15 gün önce sözleşmeyi iptal etmesi halinde gezi bedelinin %50'sini, 14-07 gün önce sözleşmeyi iptal etmesi halinde gezi bedelinin %75'ini 7 günden az bir süre kala ise tamamını Acente'ye ödemeyi kabul ve taahhüt eder. E - Tüketici, kendisinin veya birinci derecede akrabalarının tur dönemine denk gelen 10 günlük mutat iştigaline engel rahatsızlıklarını, tam teşekküllü devlet hastanesinden alınacak resmi raporla veya ölüm halinde bunun belgelenmesi koşuluyla, hizmet için ödediği tutar kendisine iade edilir. Bu halde rapor ve belgeler hizmetin başlangıcından önce ibraz edilecektir. Bu durumun tur hizmetinin devamı sırasında gerçekleşmesi halinde mazeret, Tüketicinin turdan ayrılma tarihinden itibaren en fazla 1 (bir) gün içinde Acenteye belgesiyle birlikte sunulmalıdır. F - Tüketicinin başlangıcını kaçırdığı hizmete iştirak edeceğini yazılı olarak bildirmemesi durumunda; Acente, Tüketici adına yapılmış tüm rezervasyon ve hizmetleri, hizmetin başlangıç tarihinden itibaren 24 saat sonra iptal etme hakkına sahiptir. Bu gibi iptallerde Tüketiciye herhangi bir ücret iadesi yapılmaz. G - Acente gerekli gördüğü durumlarda Tüketiciye bildirmek kaydıyla ilan ettiği veya kayıt aldığı turları hizmetin başlamasından evvel kısmen veya tamamen iptal edebilir. Aynı sürede veya hizmet sırasında acente hizmet kapsamındaki otel isimlerini, ulaşım araçları ile bunların hareket yerlerini, programda belirtilmiş ve gezilecek yer olarak gösterilmiş yerlerin ziyaret sıralarını değiştirebilir. Tüketici bu değişiklik ve iptalleri haklı nedenlerle kabul etmediği takdirde, rezervasyonunu iptal edip tüketilmeyen hizmet bedellerini iade alma hakkına sahiptir. 3- GENEL HÜKÜMLER: A - Bagaj ve içeriği ile ilgili her türlü sorumluluk sahibine aittir. Tüketici seyahat edeceği aracın ve konaklayacağı tesisin tabi olduğu mevzuat ve teamüllere uymakla mükelleftir. B - Sağlayıcının kusurundan kaynaklanan bagaj kaybı veya hasarı durumlarında; Tüketicinin sağlayıcıya kayıp veya hasar TUTANAĞI düzenlettirmesi halinde bagajın içinde bulunan eşyaların maddi ve manevi değeri ile sair vasıf ve özellikleri gözetilmeksizin, toplam hizmet bedeli içinde ulaşıma isabet eden kısmının ½'si, kaybolan eşya ve valizin maddi ve manevi tazminatı olarak, Acente tarafından tüketiciye ödenir. Acente, kendisine yazılı olarak kıymetleri ile birlikte deklare edilerek teslim alınmış eşyanın her türlü kaybından, hasarından ve çalınmasından, en çok turun ulaşım bedeli kadar sorumludur. C - Satın alınan hizmete VİZE İŞLEMLERİ ve HİZMETLERİ dâhil değildir. Katılacakları tura ait ülkelere vizesi olduğunu beyan eden veya vize işlemlerini bizzat takip edeceğini beyan eden müşteri, vize işlemlerinin gerçekleşmesini ileri sürerek sözleşmeyi fes edemez sorumluluk müşteriye aittir. Yine acente aracılığı ile vize işlemlerini yapan misafirler için ilgili konsolosluğun vize reddi vermesi ya da vize süresini tur süresinden az vermesi durumunda sorumluluk müşteriye aittir, acentanın hiçbir sorumluluğu yoktur. D - Acente, sözleşme konusu hizmetin başlangıcından sonra ortaya çıkan mücbir sebepler ve Tüketiciden kaynaklanan durumlar ile üçüncü kişilerin şahsi sorumluluklarından kaynaklanan hallerde sorumlu değildir. Sorumluluğu dâhilindeki hallerde, Tüketici aleyhine olan değişiklikleri TÜRSAB Doğu Anadolu BTK Çizelgesi hükümleri uyarınca Tüketici bedel veya hizmet iadesi şeklinde tazmin edebileceği gibi aynı zamanda fiyata dâhil olmayan ve hizmet esnasında Tüketiciye verilen ek ve/veya alternatif düzenlemeler ile de telafi yoluna gidebilir. Ek veya ikame hizmetlerin Tüketici tarafından alınıp kullanılmış veya tüketilmiş olması Tüketicinin bedel iadesi ve tazminat haklarını ortadan kaldırır. E - Tüketici; rehber, tesis, acente, ulaşım aracı yetkilileri ile sigorta şirketinin satın alınan hizmetle ilgili bildirdiği kurallara uyacağını, üçüncü kişilerin can, mal güvenliği ve huzuruna saygı duyacağını aksi takdirde hizmeti haklı nedenle alamayacağını ve hizmeti iade hakkının bulunmadığını kabul eder. F - Tüketicinin, ifa edilen hizmetin kusurlu olduğundan bahisle alınan hizmeti sonlandırması halinde, Acente yetkilisine ve konakladığı otele sona erme sebeplerini yazılı olarak bildirmek zorundadır. Aksi halde hizmeti alıp kullanmış sayılır. G - Tüketicinin şikâyetçi olduğu hususları hizmetin ifası sırasında yazılı olarak Acente'ye bildirmesi iyi niyetli tüketicinin işbirliği yapma ve özenli davranma borcudur. H - Sözleşmede imzası bulunmayan ancak sözleşmeye konu hizmete katılan tüketici(ler), kendi adlarına kayıt yaptırmakla görevlendirdikleri tüketicilerin, bu Sözleşmeyi okuyup imzalaması ile sözleşme hükümlerini kabul ve taahhüt etmiş sayılırlar. Acente'nin sözleşmede imzası bulunan tüketici(ler)ye ödemiş olduğu fazla miktar ya da hizmet bedelinin tahsili için diğer tüketicilere rücu hakkı saklıdır. I - Yabancı ülke girişlerinde, giriş izni yetkisi o ülkenin pasaport polisine aittir ve herhangi bir geçerli neden göstermeksizin vize olsun olmasın, ülkeye giriş izni vermeyebilir. Acente bu durumdan sorumlu tutulamaz. J - Paket tur hizmeti satın alındığı takdirde, paket turun eksik veya hiç ifa edilememesi halleri yasa gereğince sigorta ile teminat altına alınmıştır. Teminat kapsamı paket tur bedeliyle sınırlıdır. K - Tüketici dilerse paket tur hizmeti başlamadan evvel kaza ve hastalık halinde çıkış noktasına dönüş masraflarını, her türlü kazadan doğan zarar ile tedavi masraflarını sigortalatabilir. L - Acentenin Sözleşmeye Kısmen ya da tamamen uymaması hallerinde ödenecek tazminatın hesaplanmasında TÜRSAB KÜTAHYA ÇİZELGESİ maddeleri uygulanır. M - Satın alınan hizmet ERKEN REZERVASYON İNDİRİMLİ / PROMOSYON / UÇAKLA ÖZEL ürün kapsamındadır. 4 -DİĞER HÜKÜMLER: 1- Programlarda yazılı uçuş saatleri belirtilen Havayollarından alınmıştır. uçak saatlerinde olabilecek değişiklikten, rötardan, grev ve fors majör (deprem, iç savaş, terör alarmı, doğal afet vb.) durumlar yüzünden uçuş iptallerinden sorumlu değildir. 2- Rehber; hava, yol ve konaklama şartlarına uygun olarak, turda değişiklik yapma hakkına sahiptir. 3- Hava şartlarından ve farklı nedenlerden dolayı programda yazdığı halde gerçekleştirilemeyen turdan GEZİ ESKPRESİ sorumlu tutulamaz. 4- Otellerde aynı standartlarda olmak koşulu ile GEZİ EKSPRESİ değişiklik yapma hakkına sahiptir. 5- Çocuk indirimleri 2 yetişkin ile birlikte konaklamak şartı ile gerçekleştirilir. 6- Turlarda müze ve ören yeri girişleri için MÜZEKART alarak giriş ücretleri masraflarınızı en aza indirebilirsiniz. 7- Turların kalkış tarihinden en az 48 saat evvel, tur kalkış saati, rehber telefonu, tekrar teyit edilir. 8- Tur programı, GEZİ EKSPRESİ Tur Kayıt Formu maddeleri bir bütündür. 9- Turlarımızda zorunlu seyahat sigortası yapılmaktadır. Doğum Tarihi ve T.C. Kimlik Numarası ibrazı şarttır. 10- Rezervasyon esnasında, kimliğinizde yazılı olan isim ve soy isminizi doğru ve açık olarak kayıt görevlimize bildiriniz. Havaalanında check-in esnasında isim ve soyisim kaynaklanan problemden GEZİ EKSPRESİ sorumlu değildir. 11- Yeterli sayıda çoğunluk sağlanmadığında, turu 1 gün önceden haber vermek kaydı ile iptal hakkı GEZİ EKSPRESİ’ de saklıdır. Turun iptali durumunda GEZİ EKSPRESİ iptali bizzat bildirmek zorundadır. 12- Araçta, uçakta ve tesislerde kaybolan eşyalardan, seyahat esnasında yapacak olduğunuz alışverişlerden ve sonrasında aldığınız ürünlerle ilgili doğabilecek şikâyetlerden GEZİ EKSPRESİ kesinlikle sorumlu değildir. Değerli olduğunuzu düşündüğünüz eşyalarınızı araçlarda bırakmayınız. GEZİ EKSPRESİ BİTLİS SOLMAZ TURİZM TURZ. VE SEYEHAT NAK. PET. TEKSTİL SAN. TİC. LTD. ŞTİ. (SOLMAZ TURİZM) tarafından satışa sunulan Paket Tur, Ürün, Hizmet ve Kampanyalar hakkında, vermiş olduğumuz iletişim bilgileri üzerinden bizimle iletişime geçilmesini istiyorum ve onaylıyorum. GÜNCELLENME TARİHİ : 01.04.2022 tarihinde güncellenmiştir. Güncelleme tarihinden önceki sirküleri geçersiz kılar.

TARİH VE FİYATLAR

YORUMLAR

İlk yorumu siz yapın



6 Gün
Bodrum
212

9.999TL

en düşük kişi başı


DAHİL OLANLAR:
Gidiş Dönüş Ulaşım
Her Şey Dahil Konaklama
Açık Büfe Sabah Kahvaltısı
Açık Büfe Öğle Yemeği
Açık Büfe Akşam Yemeği
Beach parti giriş
Gece kulübü giriş
Gündüz ve gece eğlence servis ücreti
Sınırsız Yerli Alkollü Alkolsüz İçeçek (10.00 - 23.00) Arası
Seyahat Sigortası