Vizesiz Sharm El Sheikh Turu 5 Gece 7 Gün

Vizesiz Sharm El Sheikh Turu 5 Gece 7 Gün


TUR PROGRAMI

Broşür İndir
1.
Gün
MISIR

İstanbul – Sharm El Sheikh (Tur Hareket Tarihinden Bir Önceki Gün)

Sabiha Gökçen Havalimanı Dış Hatlar Gidiş Terminali’nde Pegasus Havayolları kontuarı önünde SAAT 21:00’da buluşma. Havaalanında çıkış işlemlerini bitirdikten sonra Pegasus Havayolları ile ı tarifeli uçuşu PC 632 ile saat 00:30’da Mısır’ın egzotik tatil destinasyonu Sharm El Sheikh’e hareket. 

2.
Gün
MISIR

El Sheikh

Yerel saat 01:50’de varışımızın ardından otelimize hareket. Check In işlemlerimiz sonrasında odalara yerleşme ve geceleme otelimizde. Gün içerisinde rehberimiz tarafından otelde ziyaret edilerek Sharm El Sheikh’de yapabileceğiniz turlar ve aktiviteler için bilgilendirileceksiniz. Günümüzün devamında otelinizde ki aktivitelerin tadını çıkabilir, Mısırın eşsiz denizin keyfine varabilirsiniz.

 Konaklama: 3* 4* ve 5* Otel Seçenekleri

3.
Gün

 Sharm El Sheikh

Sabah, kahvaltısının ardından otelinizdeki aktivitelerin tadını çıkarmanız için serbest zaman. Dileyen misafirlerimiz ekstra olarak düzenlenecek olan Ekstra Turlara katılabilirler. Geceleme otelimizde.

 Konaklama: 3* 4* ve 5* Otel Seçenekleri

4.
Gün

 Sharm El Sheikh

Sabah, kahvaltısının ardından otelinizdeki aktivitelerin tadını çıkarmanız için serbest zaman. Dileyen misafirlerimiz ekstra olarak düzenlenecek olan Ekstra Turlara katılabilirler. Geceleme otelimizde.

 Konaklama: 3* 4* ve 5* Otel Seçenekleri

5.
Gün

 Sharm El Sheikh

Sabah, kahvaltısının ardından otelinizdeki aktivitelerin tadını çıkarmanız için serbest zaman. Dileyen misafirlerimiz ekstra olarak düzenlenecek olan Ekstra Turlara katılabilirler. Geceleme otelimizde. 

 Konaklama: 3* 4* ve 5* Otel Seçenekleri

6.
Gün

Sharm El Sheikh

Sabah, kahvaltısının ardından otelinizdeki aktivitelerin tadını çıkarmanız için serbest zaman. Saat 12:00 itibari ile odalarımızı boşaltarak Check Out yapıyoruz. (Otelin de müsait olması durumunda ve rehberimize önceden bilgi verilmesi koşulu ile ekstra ücret ödeyerek odanızı havalimanı transfer saatine kadar tutabilirsiniz.) İlk gece alamadığınız yemeğin yerine bu akşam yemeği otelimizde. Rehberimiz tarafından belirlenen saatte havalimanına transfer.

 Konaklama: 3* 4* ve 5* Yıldızlı Otel Seçenekli

7.
Gün

 Sharm El Sheikh – İstanbul

Bilet ve gümrük işlemlerinden sonra Pegasus Hava Yolları’nın PC 623 tarifeli uçuşu ile saatte 03:20‘de uçuşumuz başlıyor. Yerel saat ile 06:55’de varışın ardından yolculuğumuz sona eriyor.


AKTİVİTE DETAYLARI
AKTİVİTE KODU:
#112
LOKASYON:
Mısır
İPTAL POLİTİKASI:
HİZMET SÖZLEŞMESİ ŞARTLARI: 1- TARAFLAR: Bir taraftan [KurumBilgileri.adres] adresinde bulunan [KurumBilgileri.unvan] (kısaca ACENTA olarak anılacaktır) ile diğer taraftan, [Tur.Konuk_Adres] adresinde ikamet eden [Tur.Musteri_Ad_Soyad] & tur / hizmetten faydalanacak olan kişiler (Kısaca Müşteri olarak anılacaktır) aşağıda belirtilen hususlarda tam bir anlaşmaya varmışlardır. İş bu sözleşmede yazılı olmayan hususlarda 1618 sayılı Kanun ve buna bağlı olarak çıkarılan Yönetmelikler, Tüzük Ve Genelgeler, Tebliğ ve Çizelgeler, 2634 S.K., IATA, IHA, UFTAA Konvansiyon Hükümleri ile uluslararası özel ve resmi sözleşmeler tatbik olunacaktır. A - Kayıt anında toplam tur hizmet bedelinin en az %35'i, kalan bakiyenin ise turun başlamasından en geç 7 gün önce ödenmesi gerekmektedir. Anılan süreler içinde belirtilen ödemelerin yapılmaması halinde yapılan rezervasyon iptal edilerek, toplam hizmet bedelinin %35'i cayma tazminatı olarak tüketiciye fatura edilir. B - Promosyon, İndirimli, Özel Ürün hizmet satın alan tüketici, hizmet bedelinin tamamını rezervasyon tarihinde ödemekle yükümlüdür. Özel ürün ve hizmetlerde bakiyenin hizmetin başlamasından en geç 60 gün önce ödenmesi gerekmektedir. Cayma tazminatı 1/A maddesi ile aynıdır. 2- İPTAL VE DEVİR: A - Acente, gerekli tüm özeni göstermiş olmasına rağmen gezinin başlamasına veya devamına engel teşkil eden; kesin kayıtların gerekli yolcu sayısına ulaşmaması ve/veya olumsuz hava koşulları, yol engeli, grev, terör, sis, savaş ihtimali, öngörülemez teknik hususlar ile bu ve benzeri tüm mücbir sebeplerden dolayı geziyi iptal edebilir veya erteleyebilir. Bu durumda tüketicinin herhangi bir tazminat hakkı yoktur. B - Tüketici, hizmetin başlamasına 30 Gün kalaya kadar iptal talep ettiğinde ödediği bedelin tamamı kendisine iade edilir. Tüketici, hizmetin başlamasından 30-7 gün evvel sözleşmeyi iptal etmesi halinde gezi bedelinin %35'sini, 7 günden az bir süre kala ise tamamını Acenteye ödemeyi kabul ve taahhüt eder. Tüketici tarafından yapılan tarih değişiklikleri iptal hükmündedir. C - Promosyonlu/İndirimli ürünlerde tüketici satın almış olduğu ürüne ait iptal-değişiklik hakkına sahip değildir. C1 - (Özel Madde) – Erken Rezervasyon İndirimli, Promosyon ve Uçakla Özel Ürün sınıfında olan tur programlarında iptal-değişiklik hakkı yoktur. D - Özel ürünlerde, hizmetin başlamasına 60 gün kalaya kadar yapılan iptallerde, tüketiciye o ana kadar ödediği ücretinin tamamı iade edilir. Tüketici, gezinin başlamasından 59-31 gün önce sözleşmeyi iptal etmesi halinde gezi bedelinin %25'ini, 30-15 gün önce sözleşmeyi iptal etmesi halinde gezi bedelinin %50'sini, 14-07 gün önce sözleşmeyi iptal etmesi halinde gezi bedelinin %75'ini 7 günden az bir süre kala ise tamamını Acente'ye ödemeyi kabul ve taahhüt eder. E - Tüketici, kendisinin veya birinci derecede akrabalarının tur dönemine denk gelen 10 günlük mutat iştigaline engel rahatsızlıklarını, tam teşekküllü devlet hastanesinden alınacak resmi raporla veya ölüm halinde bunun belgelenmesi koşuluyla, hizmet için ödediği tutar kendisine iade edilir. Bu halde rapor ve belgeler hizmetin başlangıcından önce ibraz edilecektir. Bu durumun tur hizmetinin devamı sırasında gerçekleşmesi halinde mazeret, Tüketicinin turdan ayrılma tarihinden itibaren en fazla 1 (bir) gün içinde Acenteye belgesiyle birlikte sunulmalıdır. F - Tüketicinin başlangıcını kaçırdığı hizmete iştirak edeceğini yazılı olarak bildirmemesi durumunda; Acente, Tüketici adına yapılmış tüm rezervasyon ve hizmetleri, hizmetin başlangıç tarihinden itibaren 24 saat sonra iptal etme hakkına sahiptir. Bu gibi iptallerde Tüketiciye herhangi bir ücret iadesi yapılmaz. G - Acente gerekli gördüğü durumlarda Tüketiciye bildirmek kaydıyla ilan ettiği veya kayıt aldığı turları hizmetin başlamasından evvel kısmen veya tamamen iptal edebilir. Aynı sürede veya hizmet sırasında acente hizmet kapsamındaki otel isimlerini, ulaşım araçları ile bunların hareket yerlerini, programda belirtilmiş ve gezilecek yer olarak gösterilmiş yerlerin ziyaret sıralarını değiştirebilir. Tüketici bu değişiklik ve iptalleri haklı nedenlerle kabul etmediği takdirde, rezervasyonunu iptal edip tüketilmeyen hizmet bedellerini iade alma hakkına sahiptir. 3- GENEL HÜKÜMLER: A - Bagaj ve içeriği ile ilgili her türlü sorumluluk sahibine aittir. Tüketici seyahat edeceği aracın ve konaklayacağı tesisin tabi olduğu mevzuat ve teamüllere uymakla mükelleftir. B - Sağlayıcının kusurundan kaynaklanan bagaj kaybı veya hasarı durumlarında; Tüketicinin sağlayıcıya kayıp veya hasar TUTANAĞI düzenlettirmesi halinde bagajın içinde bulunan eşyaların maddi ve manevi değeri ile sair vasıf ve özellikleri gözetilmeksizin, toplam hizmet bedeli içinde ulaşıma isabet eden kısmının ½'si, kaybolan eşya ve valizin maddi ve manevi tazminatı olarak, Acente tarafından tüketiciye ödenir. Acente, kendisine yazılı olarak kıymetleri ile birlikte deklare edilerek teslim alınmış eşyanın her türlü kaybından, hasarından ve çalınmasından, en çok turun ulaşım bedeli kadar sorumludur. C - Satın alınan hizmete VİZE İŞLEMLERİ ve HİZMETLERİ dâhil değildir. Katılacakları tura ait ülkelere vizesi olduğunu beyan eden veya vize işlemlerini bizzat takip edeceğini beyan eden müşteri, vize işlemlerinin gerçekleşmesini ileri sürerek sözleşmeyi fes edemez sorumluluk müşteriye aittir. Yine acente aracılığı ile vize işlemlerini yapan misafirler için ilgili konsolosluğun vize reddi vermesi ya da vize süresini tur süresinden az vermesi durumunda sorumluluk müşteriye aittir, acentanın hiçbir sorumluluğu yoktur. D - Acente, sözleşme konusu hizmetin başlangıcından sonra ortaya çıkan mücbir sebepler ve Tüketiciden kaynaklanan durumlar ile üçüncü kişilerin şahsi sorumluluklarından kaynaklanan hallerde sorumlu değildir. Sorumluluğu dâhilindeki hallerde, Tüketici aleyhine olan değişiklikleri TÜRSAB Doğu Anadolu BTK Çizelgesi hükümleri uyarınca Tüketici bedel veya hizmet iadesi şeklinde tazmin edebileceği gibi aynı zamanda fiyata dâhil olmayan ve hizmet esnasında Tüketiciye verilen ek ve/veya alternatif düzenlemeler ile de telafi yoluna gidebilir. Ek veya ikame hizmetlerin Tüketici tarafından alınıp kullanılmış veya tüketilmiş olması Tüketicinin bedel iadesi ve tazminat haklarını ortadan kaldırır. E - Tüketici; rehber, tesis, acente, ulaşım aracı yetkilileri ile sigorta şirketinin satın alınan hizmetle ilgili bildirdiği kurallara uyacağını, üçüncü kişilerin can, mal güvenliği ve huzuruna saygı duyacağını aksi takdirde hizmeti haklı nedenle alamayacağını ve hizmeti iade hakkının bulunmadığını kabul eder. F - Tüketicinin, ifa edilen hizmetin kusurlu olduğundan bahisle alınan hizmeti sonlandırması halinde, Acente yetkilisine ve konakladığı otele sona erme sebeplerini yazılı olarak bildirmek zorundadır. Aksi halde hizmeti alıp kullanmış sayılır. G - Tüketicinin şikâyetçi olduğu hususları hizmetin ifası sırasında yazılı olarak Acente'ye bildirmesi iyi niyetli tüketicinin işbirliği yapma ve özenli davranma borcudur. H - Sözleşmede imzası bulunmayan ancak sözleşmeye konu hizmete katılan tüketici(ler), kendi adlarına kayıt yaptırmakla görevlendirdikleri tüketicilerin, bu Sözleşmeyi okuyup imzalaması ile sözleşme hükümlerini kabul ve taahhüt etmiş sayılırlar. Acente'nin sözleşmede imzası bulunan tüketici(ler)ye ödemiş olduğu fazla miktar ya da hizmet bedelinin tahsili için diğer tüketicilere rücu hakkı saklıdır. I - Yabancı ülke girişlerinde, giriş izni yetkisi o ülkenin pasaport polisine aittir ve herhangi bir geçerli neden göstermeksizin vize olsun olmasın, ülkeye giriş izni vermeyebilir. Acente bu durumdan sorumlu tutulamaz. J - Paket tur hizmeti satın alındığı takdirde, paket turun eksik veya hiç ifa edilememesi halleri yasa gereğince sigorta ile teminat altına alınmıştır. Teminat kapsamı paket tur bedeliyle sınırlıdır. K - Tüketici dilerse paket tur hizmeti başlamadan evvel kaza ve hastalık halinde çıkış noktasına dönüş masraflarını, her türlü kazadan doğan zarar ile tedavi masraflarını sigortalatabilir. L - Acentenin Sözleşmeye Kısmen ya da tamamen uymaması hallerinde ödenecek tazminatın hesaplanmasında TÜRSAB KÜTAHYA ÇİZELGESİ maddeleri uygulanır. M - Satın alınan hizmet ERKEN REZERVASYON İNDİRİMLİ / PROMOSYON / UÇAKLA ÖZEL ürün kapsamındadır. 4 -DİĞER HÜKÜMLER: 1- Programlarda yazılı uçuş saatleri belirtilen Havayollarından alınmıştır. uçak saatlerinde olabilecek değişiklikten, rötardan, grev ve fors majör (deprem, iç savaş, terör alarmı, doğal afet vb.) durumlar yüzünden uçuş iptallerinden sorumlu değildir. 2- Rehber; hava, yol ve konaklama şartlarına uygun olarak, turda değişiklik yapma hakkına sahiptir. 3- Hava şartlarından ve farklı nedenlerden dolayı programda yazdığı halde gerçekleştirilemeyen turdan GEZİ ESKPRESİ sorumlu tutulamaz. 4- Otellerde aynı standartlarda olmak koşulu ile GEZİ EKSPRESİ değişiklik yapma hakkına sahiptir. 5- Çocuk indirimleri 2 yetişkin ile birlikte konaklamak şartı ile gerçekleştirilir. 6- Turlarda müze ve ören yeri girişleri için MÜZEKART alarak giriş ücretleri masraflarınızı en aza indirebilirsiniz. 7- Turların kalkış tarihinden en az 48 saat evvel, tur kalkış saati, rehber telefonu, tekrar teyit edilir. 8- Tur programı, GEZİ EKSPRESİ Tur Kayıt Formu maddeleri bir bütündür. 9- Turlarımızda zorunlu seyahat sigortası yapılmaktadır. Doğum Tarihi ve T.C. Kimlik Numarası ibrazı şarttır. 10- Rezervasyon esnasında, kimliğinizde yazılı olan isim ve soy isminizi doğru ve açık olarak kayıt görevlimize bildiriniz. Havaalanında check-in esnasında isim ve soyisim kaynaklanan problemden GEZİ EKSPRESİ sorumlu değildir. 11- Yeterli sayıda çoğunluk sağlanmadığında, turu 1 gün önceden haber vermek kaydı ile iptal hakkı GEZİ EKSPRESİ’ de saklıdır. Turun iptali durumunda GEZİ EKSPRESİ iptali bizzat bildirmek zorundadır. 12- Araçta, uçakta ve tesislerde kaybolan eşyalardan, seyahat esnasında yapacak olduğunuz alışverişlerden ve sonrasında aldığınız ürünlerle ilgili doğabilecek şikâyetlerden GEZİ EKSPRESİ kesinlikle sorumlu değildir. Değerli olduğunuzu düşündüğünüz eşyalarınızı araçlarda bırakmayınız. GEZİ EKSPRESİ BİTLİS SOLMAZ TURİZM TURZ. VE SEYEHAT NAK. PET. TEKSTİL SAN. TİC. LTD. ŞTİ. (SOLMAZ TURİZM) tarafından satışa sunulan Paket Tur, Ürün, Hizmet ve Kampanyalar hakkında, vermiş olduğumuz iletişim bilgileri üzerinden bizimle iletişime geçilmesini istiyorum ve onaylıyorum. GÜNCELLENME TARİHİ : 01.04.2022 tarihinde güncellenmiştir. Güncelleme tarihinden önceki sirküleri geçersiz kılar. 1- TARAFLAR: Bir taraftan [KurumBilgileri.adres] adresinde bulunan [KurumBilgileri.unvan] (kısaca ACENTA olarak anılacaktır) ile diğer taraftan, [Tur.Konuk_Adres] adresinde ikamet eden [Tur.Musteri_Ad_Soyad] & tur / hizmetten faydalanacak olan kişiler (Kısaca Müşteri olarak anılacaktır) aşağıda belirtilen hususlarda tam bir anlaşmaya varmışlardır. İş bu sözleşmede yazılı olmayan hususlarda 1618 sayılı Kanun ve buna bağlı olarak çıkarılan Yönetmelikler, Tüzük Ve Genelgeler, Tebliğ ve Çizelgeler, 2634 S.K., IATA, IHA, UFTAA Konvansiyon Hükümleri ile uluslararası özel ve resmi sözleşmeler tatbik olunacaktır. A - Kayıt anında toplam tur hizmet bedelinin en az %35'i, kalan bakiyenin ise turun başlamasından en geç 7 gün önce ödenmesi gerekmektedir. Anılan süreler içinde belirtilen ödemelerin yapılmaması halinde yapılan rezervasyon iptal edilerek, toplam hizmet bedelinin %35'i cayma tazminatı olarak tüketiciye fatura edilir. B - Promosyon, İndirimli, Özel Ürün hizmet satın alan tüketici, hizmet bedelinin tamamını rezervasyon tarihinde ödemekle yükümlüdür. Özel ürün ve hizmetlerde bakiyenin hizmetin başlamasından en geç 60 gün önce ödenmesi gerekmektedir. Cayma tazminatı 1/A maddesi ile aynıdır. 2- İPTAL VE DEVİR: A - Acente, gerekli tüm özeni göstermiş olmasına rağmen gezinin başlamasına veya devamına engel teşkil eden; kesin kayıtların gerekli yolcu sayısına ulaşmaması ve/veya olumsuz hava koşulları, yol engeli, grev, terör, sis, savaş ihtimali, öngörülemez teknik hususlar ile bu ve benzeri tüm mücbir sebeplerden dolayı geziyi iptal edebilir veya erteleyebilir. Bu durumda tüketicinin herhangi bir tazminat hakkı yoktur. B - Tüketici, hizmetin başlamasına 30 Gün kalaya kadar iptal talep ettiğinde ödediği bedelin tamamı kendisine iade edilir. Tüketici, hizmetin başlamasından 30-7 gün evvel sözleşmeyi iptal etmesi halinde gezi bedelinin %35'sini, 7 günden az bir süre kala ise tamamını Acenteye ödemeyi kabul ve taahhüt eder. Tüketici tarafından yapılan tarih değişiklikleri iptal hükmündedir. C - Promosyonlu/İndirimli ürünlerde tüketici satın almış olduğu ürüne ait iptal-değişiklik hakkına sahip değildir. C1 - (Özel Madde) – Erken Rezervasyon İndirimli, Promosyon ve Uçakla Özel Ürün sınıfında olan tur programlarında iptal-değişiklik hakkı yoktur. D - Özel ürünlerde, hizmetin başlamasına 60 gün kalaya kadar yapılan iptallerde, tüketiciye o ana kadar ödediği ücretinin tamamı iade edilir. Tüketici, gezinin başlamasından 59-31 gün önce sözleşmeyi iptal etmesi halinde gezi bedelinin %25'ini, 30-15 gün önce sözleşmeyi iptal etmesi halinde gezi bedelinin %50'sini, 14-07 gün önce sözleşmeyi iptal etmesi halinde gezi bedelinin %75'ini 7 günden az bir süre kala ise tamamını Acente'ye ödemeyi kabul ve taahhüt eder. E - Tüketici, kendisinin veya birinci derecede akrabalarının tur dönemine denk gelen 10 günlük mutat iştigaline engel rahatsızlıklarını, tam teşekküllü devlet hastanesinden alınacak resmi raporla veya ölüm halinde bunun belgelenmesi koşuluyla, hizmet için ödediği tutar kendisine iade edilir. Bu halde rapor ve belgeler hizmetin başlangıcından önce ibraz edilecektir. Bu durumun tur hizmetinin devamı sırasında gerçekleşmesi halinde mazeret, Tüketicinin turdan ayrılma tarihinden itibaren en fazla 1 (bir) gün içinde Acenteye belgesiyle birlikte sunulmalıdır. F - Tüketicinin başlangıcını kaçırdığı hizmete iştirak edeceğini yazılı olarak bildirmemesi durumunda; Acente, Tüketici adına yapılmış tüm rezervasyon ve hizmetleri, hizmetin başlangıç tarihinden itibaren 24 saat sonra iptal etme hakkına sahiptir. Bu gibi iptallerde Tüketiciye herhangi bir ücret iadesi yapılmaz. G - Acente gerekli gördüğü durumlarda Tüketiciye bildirmek kaydıyla ilan ettiği veya kayıt aldığı turları hizmetin başlamasından evvel kısmen veya tamamen iptal edebilir. Aynı sürede veya hizmet sırasında acente hizmet kapsamındaki otel isimlerini, ulaşım araçları ile bunların hareket yerlerini, programda belirtilmiş ve gezilecek yer olarak gösterilmiş yerlerin ziyaret sıralarını değiştirebilir. Tüketici bu değişiklik ve iptalleri haklı nedenlerle kabul etmediği takdirde, rezervasyonunu iptal edip tüketilmeyen hizmet bedellerini iade alma hakkına sahiptir. 3- GENEL HÜKÜMLER: A - Bagaj ve içeriği ile ilgili her türlü sorumluluk sahibine aittir. Tüketici seyahat edeceği aracın ve konaklayacağı tesisin tabi olduğu mevzuat ve teamüllere uymakla mükelleftir. B - Sağlayıcının kusurundan kaynaklanan bagaj kaybı veya hasarı durumlarında; Tüketicinin sağlayıcıya kayıp veya hasar TUTANAĞI düzenlettirmesi halinde bagajın içinde bulunan eşyaların maddi ve manevi değeri ile sair vasıf ve özellikleri gözetilmeksizin, toplam hizmet bedeli içinde ulaşıma isabet eden kısmının ½'si, kaybolan eşya ve valizin maddi ve manevi tazminatı olarak, Acente tarafından tüketiciye ödenir. Acente, kendisine yazılı olarak kıymetleri ile birlikte deklare edilerek teslim alınmış eşyanın her türlü kaybından, hasarından ve çalınmasından, en çok turun ulaşım bedeli kadar sorumludur. C - Satın alınan hizmete VİZE İŞLEMLERİ ve HİZMETLERİ dâhil değildir. Katılacakları tura ait ülkelere vizesi olduğunu beyan eden veya vize işlemlerini bizzat takip edeceğini beyan eden müşteri, vize işlemlerinin gerçekleşmesini ileri sürerek sözleşmeyi fes edemez sorumluluk müşteriye aittir. Yine acente aracılığı ile vize işlemlerini yapan misafirler için ilgili konsolosluğun vize reddi vermesi ya da vize süresini tur süresinden az vermesi durumunda sorumluluk müşteriye aittir, acentanın hiçbir sorumluluğu yoktur. D - Acente, sözleşme konusu hizmetin başlangıcından sonra ortaya çıkan mücbir sebepler ve Tüketiciden kaynaklanan durumlar ile üçüncü kişilerin şahsi sorumluluklarından kaynaklanan hallerde sorumlu değildir. Sorumluluğu dâhilindeki hallerde, Tüketici aleyhine olan değişiklikleri TÜRSAB Doğu Anadolu BTK Çizelgesi hükümleri uyarınca Tüketici bedel veya hizmet iadesi şeklinde tazmin edebileceği gibi aynı zamanda fiyata dâhil olmayan ve hizmet esnasında Tüketiciye verilen ek ve/veya alternatif düzenlemeler ile de telafi yoluna gidebilir. Ek veya ikame hizmetlerin Tüketici tarafından alınıp kullanılmış veya tüketilmiş olması Tüketicinin bedel iadesi ve tazminat haklarını ortadan kaldırır. E - Tüketici; rehber, tesis, acente, ulaşım aracı yetkilileri ile sigorta şirketinin satın alınan hizmetle ilgili bildirdiği kurallara uyacağını, üçüncü kişilerin can, mal güvenliği ve huzuruna saygı duyacağını aksi takdirde hizmeti haklı nedenle alamayacağını ve hizmeti iade hakkının bulunmadığını kabul eder. F - Tüketicinin, ifa edilen hizmetin kusurlu olduğundan bahisle alınan hizmeti sonlandırması halinde, Acente yetkilisine ve konakladığı otele sona erme sebeplerini yazılı olarak bildirmek zorundadır. Aksi halde hizmeti alıp kullanmış sayılır. G - Tüketicinin şikâyetçi olduğu hususları hizmetin ifası sırasında yazılı olarak Acente'ye bildirmesi iyi niyetli tüketicinin işbirliği yapma ve özenli davranma borcudur. H - Sözleşmede imzası bulunmayan ancak sözleşmeye konu hizmete katılan tüketici(ler), kendi adlarına kayıt yaptırmakla görevlendirdikleri tüketicilerin, bu Sözleşmeyi okuyup imzalaması ile sözleşme hükümlerini kabul ve taahhüt etmiş sayılırlar. Acente'nin sözleşmede imzası bulunan tüketici(ler)ye ödemiş olduğu fazla miktar ya da hizmet bedelinin tahsili için diğer tüketicilere rücu hakkı saklıdır. I - Yabancı ülke girişlerinde, giriş izni yetkisi o ülkenin pasaport polisine aittir ve herhangi bir geçerli neden göstermeksizin vize olsun olmasın, ülkeye giriş izni vermeyebilir. Acente bu durumdan sorumlu tutulamaz. J - Paket tur hizmeti satın alındığı takdirde, paket turun eksik veya hiç ifa edilememesi halleri yasa gereğince sigorta ile teminat altına alınmıştır. Teminat kapsamı paket tur bedeliyle sınırlıdır. K - Tüketici dilerse paket tur hizmeti başlamadan evvel kaza ve hastalık halinde çıkış noktasına dönüş masraflarını, her türlü kazadan doğan zarar ile tedavi masraflarını sigortalatabilir. L - Acentenin Sözleşmeye Kısmen ya da tamamen uymaması hallerinde ödenecek tazminatın hesaplanmasında TÜRSAB KÜTAHYA ÇİZELGESİ maddeleri uygulanır. M - Satın alınan hizmet ERKEN REZERVASYON İNDİRİMLİ / PROMOSYON / UÇAKLA ÖZEL ürün kapsamındadır. 4 -DİĞER HÜKÜMLER: 1- Programlarda yazılı uçuş saatleri belirtilen Havayollarından alınmıştır. uçak saatlerinde olabilecek değişiklikten, rötardan, grev ve fors majör (deprem, iç savaş, terör alarmı, doğal afet vb.) durumlar yüzünden uçuş iptallerinden sorumlu değildir. 2- Rehber; hava, yol ve konaklama şartlarına uygun olarak, turda değişiklik yapma hakkına sahiptir. 3- Hava şartlarından ve farklı nedenlerden dolayı programda yazdığı halde gerçekleştirilemeyen turdan GEZİ ESKPRESİ sorumlu tutulamaz. 4- Otellerde aynı standartlarda olmak koşulu ile GEZİ EKSPRESİ değişiklik yapma hakkına sahiptir. 5- Çocuk indirimleri 2 yetişkin ile birlikte konaklamak şartı ile gerçekleştirilir. 6- Turlarda müze ve ören yeri girişleri için MÜZEKART alarak giriş ücretleri masraflarınızı en aza indirebilirsiniz. 7- Turların kalkış tarihinden en az 48 saat evvel, tur kalkış saati, rehber telefonu, tekrar teyit edilir. 8- Tur programı, GEZİ EKSPRESİ Tur Kayıt Formu maddeleri bir bütündür. 9- Turlarımızda zorunlu seyahat sigortası yapılmaktadır. Doğum Tarihi ve T.C. Kimlik Numarası ibrazı şarttır. 10- Rezervasyon esnasında, kimliğinizde yazılı olan isim ve soy isminizi doğru ve açık olarak kayıt görevlimize bildiriniz. Havaalanında check-in esnasında isim ve soyisim kaynaklanan problemden GEZİ EKSPRESİ sorumlu değildir. 11- Yeterli sayıda çoğunluk sağlanmadığında, turu 1 gün önceden haber vermek kaydı ile iptal hakkı GEZİ EKSPRESİ’ de saklıdır. Turun iptali durumunda GEZİ EKSPRESİ iptali bizzat bildirmek zorundadır. 12- Araçta, uçakta ve tesislerde kaybolan eşyalardan, seyahat esnasında yapacak olduğunuz alışverişlerden ve sonrasında aldığınız ürünlerle ilgili doğabilecek şikâyetlerden GEZİ EKSPRESİ kesinlikle sorumlu değildir. Değerli olduğunuzu düşündüğünüz eşyalarınızı araçlarda bırakmayınız. GEZİ EKSPRESİ BİTLİS SOLMAZ TURİZM TURZ. VE SEYEHAT NAK. PET. TEKSTİL SAN. TİC. LTD. ŞTİ. (SOLMAZ TURİZM) tarafından satışa sunulan Paket Tur, Ürün, Hizmet ve Kampanyalar hakkında, vermiş olduğumuz iletişim bilgileri üzerinden bizimle iletişime geçilmesini istiyorum ve onaylıyorum. GÜNCELLENME TARİHİ : 01.04.2022 tarihinde güncellenmiştir. Güncelleme tarihinden önceki sirküleri geçersiz kılar.

TARİH VE FİYATLAR

YORUMLAR

İlk yorumu siz yapın



7 Gün
Mısır
112

649$

en düşük kişi başı

649$

7 Gün

​Bu program hakkında bilgi istiyorum
Aşağıdaki bağlantıya tıklayarak formu doldurunuz.


En kısa zamanda bilgi gönderilecektir.


DAHİL OLANLAR:
-Türk Hava Yolları ile İstanbul Yeni Havalimanı – Sharm El Sheikh – İstanbul Yeni Havalimanı Gidiş Dönüş Ekonomi Sınıfı Uçak Biletleri
-Havalimanı Vergileri
-Seçilen Otel Kategorisinde 5 Gece Belirtilen Pansiyon Tipinde Konaklama
-Havalimanı-Otel-Havalimanı Transferleri
-Türkçe Rehberlik Hizmeti
HARİÇ OLANLAR:
-Yurt Dışı Çıkış Harç Pulu (150 TL)
-Tur Programında Belirtilmeyen Tüm Geziler
-Mısır'a Vizesiz Gitme İmkanınız Bulunmaktadır. Ancak Bu Kapsamda Sadece Sharm El Sheikh Havalimanına İniş Yapıp Aynı Havalimanından Dönüş Yapılması Ve Güney Sina Bölgesinden Dışarıya Çıkılmaması Gereklidir
-Kişisel Harcamalar
Turlarımızda Yapılabilecek Extra Turlar
• Ekstra Tur : Tekne İle Ras Mohamed Turu // 45,00 USD Kişi Başı Yetişkin – 25,00 USD Çocuk Ücreti
Rengarenk Mercanların ve Çeşitli Balıkların Olduğu En Ünlü Deniz Altı Rezervlerinden Birini Ziyaret Ediyoruz. Öğle Yemeği ve Soft İçecekler Tur Fiyatımıza Dahildir.
• Ekstra Tur : VIP Korsan Tekne Gezisi // 80,00 USD Kişi Başı Yetişkin – 40,00 USD Çocuk Ücreti
Lüks Korsan Teknesi İle Deniz Gezisinin Tadını Çıkarın, Şnorkelli Yüzme İçin Ras Mohamed Ulusal Parkında 3 Mola İle Yapacağımız Bu Turumuzda da Deniz Mahsüllü Öğle Yemeği ve İçecekler Tur Fiyatımıza Dahildir.
• Ekstra Tur : Deniz Gözlemi Turu // 40,00 USD Kişi Başı Yetişkin – 20,00 USD Çocuk Ücreti
Ortalama 2 Saat Süren Bu Turumuzda Kızıl Deniz’in 3 Metre Altında Islanmadan Müthiş Deniz Yaşamını Gözlemleyebileceğimiz Harika Bir Denizaltı Macerası Yaşayacaksınız.
• Ekstra Tur : Moto Safari Turu // 25,00 USD Kişi Başı Yetişkin (Çocuk İndirimi Yoktur)
Özel ATV Motorlarımız ve Deve İle Safari Yapıyoruz. Turumuz Sonrasında Tente Altında Bedevi Çayı İle Dinleniyoruz